Thursday, July 22, 2010

Testimoni Amalan Al-lkhlas

salam tok ..Sy ada mengamal apa tuan ..... suruh.Surah al-ikhlas 1000x1 hari dalam niat isi ilmu pengobatan dan rawatan diri sendiri..Masya,Allah.hebat le amalan yang di bagi tu.Macam2 ada..Tgh saya tidur semalam saya bermimpi...Entahlah dimana tempatnya...Tangan kiri saya keluar api..Dan dalam masa yang sama saya lihat 2 bangunan rumah terbakar..Nak kata rumah bukan jugak..Macam rumah tinggi,lebih kurang macam rumah lama...Terbakar tuan le tuan...Tengah saya perhatikan rumah itu terbakar..Ada satu makhluk tapi tidak jelas terus mengadap di hadapan saya...Entah tiba2 saya rasa macam dia tu musuh plak..Automatik saya mullut saya bacakan Ayat qursi...Dan tangan kiri saya menghala kepadanya...lebih kurang macam mendepa tangan menghala kepadanya..Tapi dgn jarak yang tidak dekat..Auto matik mulut saya baca ayatul qursi...Belum abis lagi ayatul qursi tu terus saya tersedar dari tidur.....Bleh tak tuan ..... bagi pencerahan tentang apa yang saya alami ini...Maklumlah sayakan ada masalah gangguan ini.

12 comments:

Tok Said said...

2 rumah itu bermaksud 2 jenis sihir, berkat amalan itu,2 sihir yang dikenakan pada kamu telah habis musnah...yang datang menyerang tu Jin yang membawa sihir tu..tangan membakar bermaksud amalan hampir sebati..teruskan lagi amalan Al-Ikhlas tu,InsyAllah semua sihir yang dikenakan pada kamu akan lebur semuanya...ingat tiada 1 sihir pun yang mampu tewaskan Ayat Suci Al Quran

Tok Said said...

2 rumah itu bermaksud 2 jenis sihir, berkat amalan itu,2 sihir yang dikenakan pada kamu telah habis musnah...yang datang menyerang tu Jin yang membawa sihir tu..tangan membakar bermaksud amalan hampir sebati..teruskan lagi amalan Al-Ikhlas tu,InsyAllah semua sihir yang dikenakan pada kamu akan lebur semuanya...ingat tiada 1 sihir pun yang mampu tewaskan Ayat Suci Al Quran

Nur said...

Assalammualaikum Tok...

Mcm mana kita nak tau klu amalan tu dah sebati ye? adakah seperti klu tak buat amalan itu dalam sehari terasa seperti serba tak kena?

Terima kasih dia atas pencerahan...

Anonymous said...

amalan al-ikhlas ni tok tak ijazahkan ke? :D

Tok Said said...

ya,ini personaly diijazahkan disebabkan penyakit misteri yang dihadapi,bagi mereka yang dah merata berubat dan sukar utk sembuh,elokla mendalami amalan perubatan sendiri

Tok Said said...

apabila sesuatu amalan sebati dengan diri kita,memang setiap hari batin kita meminta..umpama makan nasi,hari2 nak..begitu juga solat...

jutawan said...

trima kasih tok...Atas pencerahannya..Amalan yang sebati yang tok maksudkan itu..Adalah ilmu pengobatan ke tok???Apa yang tok bagi hari tu..Memang amat memberi kesan sekali..Masa Tgh zikir atas sejadah tu.Entah macam2 bayangan dan gangguan supaya tidak dapat menghabiskan zikir tu...Ari pertama mengeliat macam kena sembelih aje..hari ke2 badan rasa terangkat apabila tertidur..Dan hari seterusnya rasa lemah badan dan banyak lagi benda yang mistik...Apa yang tok bagi itu..Umpama senjata kita untuk berlawan dgn mereka..Apa bergitu ke tok??

Tok Said said...

bukan saja senjata,terlalu besar manfaatnya..bila dah tamat 44 hari,saya akan bagi amalan seterusnya insyAllah

awangbagan said...

salam. saya dah masuk 500kali x 18 hari amal surah Al Ikhlas..tp tgh driving, tgok tv dll saya baca.. boleh ke tok..tq

jutawan said...

awangbagan..Ape pengalaman ko tentang amalan yang tok bagi tu..OK ker..ada rasa gangguan tak..

RUZAINI said...

salam tok..
kalau mimpi saya pula...
pernah beberapa kali saya berjumpa org memakai pakain serba putih pakai serban kot...x berapa ingat...bukan satu tapi 2 org..
tapi yg menjadi persoalannya..
saya diberi ayat2 ...tak tahu la ayat al-quran atau bukan...
apa makna mimpi sy tu tok?
atau sekadar mimpi...

kaer.azlan2 said...

salam tok, mohon diijazah yer ilmu ni. saya ada nak tanya, apa maknanye yer hari2 mimpi boleh terbang. makin hari makin laju saya terbang dan cekap mengawalnya dan saya boleh terbang ke mana sahaja yang saya nak. ada maksud yang tertentu ke ? mohon penjelasan yer..

Related Posts with Thumbnails