Wednesday, July 21, 2010

Kisah Saka Dari Pengunjung Blog (Faizal)

saya pun ada saka sampai 10 ekor .. penat ooo ... tiap bulan roh saya keluar ..

sakit berdengung2 kepala .. cuma salah satu yg pelik nya saya tak bleh nampak benda2

ghaib nie cuma dapat rasa jer dalam lingkungan beberapa meter ..macam radar ler ..

dahberubat bermacam2 bomoh sampaila........ .. apa pun tarak .. saya buat tak layan

..so far menjadi ... cuma yg menjadi tersurat yang tersirat nya kenapa roh saya

keluar setiap bulan mengambang . pendamping saya ada 10 ekor nie


1 panglima hitam (separuh badan kiri harimau kanan manusia)

1 sahabat panglima

2 org wanita .bergaduh nak saya.. mungkin ada kait ngan moyang mak saya sebab

kawinngan org bunian

4 ekor harimau .. belang, hitam , putih , tompok.

1 dari thailand

1 dari laut .


semua saka nie saya tak layan dah saya pagar diri saya cuma bebaru nie sekor harimau

belang cukup main besar dtg jumpa saya dalam mimpi dan kebetulan pula bulan

mengambang roh badan saya keluar dan suara saya bertukar macam bunyi harimau

menderam . dan yg pelik nya seolah2 roh saya di tarik sesorang tapi saya tak nampak

langsung .

penah juga saya tidur macam tak tidur ..sebab mata saya leh tembus kelopak mata saya

..jadi tengok jer ler silling umah tu

penah sekali saya terjaga tetiba tgn saya tepis rupa2 nya kawan saya nak pukul dgn

bantal sebab dia ingat saya pura2 tidur.

penah sekali roh saya kena tarik (terasa yg pegang kedua tangan saya org nya lebih

dari 10 kaki sebab pegangannya begitu besar) saya baca ayat qursi ...sekali dia ikut

daa baca sekali ..sampai ayat last dia diam ..tetiba berlaku letupan ...secara

automatik saya terjaga mengejut tegak terus badan . badan berpeluh abis lencun.

pernah sekali badan saya keluar bulu besar2 masa tu roh saya nak keluar .. suara

saya cam harimau .. gigi dah nak tumbuh taring saya baca ayat qursi ( tau jer

tunggang terbalik baca ayat qursi kena fokus betul2) tetiba saya berada di alam lain

ada semak lalang tinggi pastu sebalik semak tu ada org tua pakai jubah putih serban

putih . saya tanya ko nak apa ? dia jawab aku nak bagi satu ilmu . saya sound baik

ko berambus sebelum aku sesah ko dgn ayat qursi .. terus dia ilang pastu saya jaga .

pernah sekali saya balik umah mak saya terperanjat eh bukan ker ko kat atas tadik

???saya pun diam jer.


pernah sekali saya terjaga tgh malam sebab terasa macam kena hentak di dada dan rasa

kerongkong sakit sgt macam ada jarum. saya guna kelebihan yg saka nie ajar tarik

guna tgn kiri keluarkan melalui tgn kanan. so ilang ..sambung tidur balik.


moyang mak saya kaya raya org kg penah nampak dia nie tunggang harimau tengkis .

sampai kat saya jatuh miskin .. ada degree pun nak minta keje sampai lebih 10 kali

tak dapat2. macam perjanjian tu tak lengkap lak .

ada lagi banyak citer saya alami tu belum masuk bertempur ngan jin dlaam mimpi ..

nanti saya sambung ..letih oo fikir pasal nie .



aku kena nie tahun 1992. hampir setiap bulan roh aku kuar .. pi mana2 darul

syifa...bomoh semua tak leh jalan nya. fyi. korang bayang ker setiap bulan selama 18

tahun .. ada pelbagai peristiwa aneh berlaku lagi .


terpulang pada yagn hendak percaya. yer ler ..benda tak nampak tak boleh di bukti

kan macam mana nak percaya. lagi pun tujuan aku cerita nie agar boleh kita share

ilmu, tak pun ada sapa2 boleh explain kenapa roh aku keluar tanpa kawalan?


moyang pada moyang aku dulu kerabat pahang yang bantu sultan selangor takluk balik

kota melawati dari tangan belanda hanya SEMALAM. dan dia ler yang laksana kan

hukuman lastik pada pembelot sultan selangor.

ni salah satu dari pada kisah misteri aku :


aku dapat saka nie semasa aku di asrama. yang masalah nya ialah gangguan penunggu

dari asrama tu sendiri . datang dalam mimpi aku mencabar aku . yagn pelik aku boleh

nampak badan dia berketul2 dan kepala tak nampak . macam seolah2 aku tak boleh

dongak kan kepala aku . so aku start fight !!!

tiba2 dgn spontannya mulut aku baca surah al-ikhlas banyak kali . dan tubuh aku

bergerak dengan sendiri. bila saja penunggu menyerang jer aku ntah macamman aku

kilas tangan dia sambil aku jatuh kan dia dan pegang kepala nya . so di dalam

keadaan tertiarap ler. apa lagi masa tu keinginan utk melihat dia jelas di hati. so

aku cekak rambut dia dan tarik mendongak kepala dia sambil melihat dia. Korang tau

apa aku lihat ? muka yang cengkung, gigi terjongos depan bersama penuh taring dan

rambut yang tegak kurus berketul2 badan dia tinggi 7 kaki lebih kurang ler . aku

bertanya dengan garang(yer ler dah menang fight kerek ler skit) " apa ko nak hah"???

Dia jawab balik " kau dah ganggu kawasan permainan aku" .

lalu aku terjaga. kadang2 aku alami situasi yagn takut sangat bila malam sampai

bunyik "tik " pun aku terperanjat. kadang2 aku berani gila **** kalau saka aku masuk

badan aku. ini semua berlaku semasa mula2 aku dapat. so sekarang nie aku dah

biasakan diri dengan ayat2 quran dan tak layan saka2 aku ..cuma bab roh keluar tu

masih berlaku.. patut ler dalam silat kita kena lihat pusat lawan. agar semua

pergerakan dapat di lihat . jadi baca ler surah alikhlas banyak2 kalau dalam

kecemasan. ada banyak lagi . sorri ler berterabur ayat ... hahah...bro nazim .. aku

org tg karang kg nenek kat permatang k selangor .tau tau jer ler matang nie dulu aku

rajin main tanah korek2 mesti jumpa tanah hitam bersama kulit kerang ...memang

kawasan dia boleh tahan ler kerasnya

3 comments:

... said...

ini kisah tok said ke..??

Tok Said said...

ini kisah pengunjung blog

Anonymous said...

ha ha ha kelakarlah tok said, this web site make me big smile

Related Posts with Thumbnails