Saturday, July 3, 2010

Berubat gunakan perawat jin

ramai yg email den berkenaan masalah mistik masing..dlm email tu,semua mintak scan

masalah diri masing2...aku bagi tau kisah manusia ni...

dlam 10 org yang mintak den scan..7 ada gangguan dari makhluk jin ni,ada juga

gangguan dari syaitan...kalau iblis tu takyah ckp la..semua dia ganggu..tapi bangsa

jin dan syaitan menyakitkan tubuh kita..memporak perandakan keluarga..dan pelbagai

masalah lagi..ketahuilah kita semua disini..sekiranya ada melihat perangai pelik

pasanagn anda,keluarga..seperti masalah panas baran tak tentu arah...cemburu

buta..pemalas solat..takpayah suh den scan,bwk je pg berubat..tapi ingat..jgn bwk

jumpa salah org berubat..banyak kes yg den jumpa,penyakit betambah teruk,sebab yg

dijumpa tu masalah perawat yg memekai jin..

semalam sepasang suami isteri dtg jumpa den..yg mana kes unik den paparkan sini

k..dia mengadu masalah kehilangan anak dlm kandungan,6 bulan hilang,3 bulan

hilang,4bulan hilang..2 bulan hilang...dan hampir seminggu sekali dia dirogol semasa

tidor..subhanallah...hati aku jadi panas membara malam tu..selalunya aku akan

biarkan anak murid aku je buat rawatan..tapi mlm ni aku msuk cmpur..hati aku dah

panas..cilaka punya jin...bangsat...

aku sentap jin yg rogol dulu..ni ada byk kes..anak hilang,kena rogol,janin kena

makan..ko bayangkanla 3 in 1 ..mana hati aku tak panas membara..jadi aku kena

settlekan 1 persatu..Jin yg aku sentap dtg mengadap..besar giler jin ni..persis apa

aku kurang pasti..aku soal dia..hei setan,apsal ko rogol perempuan ni..ko dah takda

jin lain ke nak rogol,apasal ko rogol manusia..mampos ko mlm ni,jin dah mula

ketakutan..agaknya kali pertama dia kena herdik ngn manusia..baru dia tahu,apa dia

ingat semua manusia lemah..hei manusia tinggi darjat la berbanding jin2 ni..atuk

kita ADAM sampai Allah minta semua malaikat sujud la..TINGGI nya kemulian tok

keturunan kita tu..suka2 je sibangsat jin ni nak rogol sedara kita,aku repot polis

ghaib baru tahu,tak cukup tanah lari nanti..tapi kali ni aku xnak pas kat polis

ghaib..aku nak bantai si jin bangsat ni sendiri...


JIn tu mula jawab smbil ketakutan..aku disuruh,siallll...sapa yg suruh kau..tuan

aku..aku mula menggertap bibir..rupa-rupanya pesakit aku ni pergi berubat dgn satu

dukun di palong..ni semua dukun ni punya keja..suhu badan aku dah mendidih..aku

sentap SUKMA dukun tu,walaupun ada banyak ilmu setannya,tapi kalu kita gunakan ISI



PERMOHONAN takda ilmu setan yg boleh menepis..bila SUKMA dia dah smpai,aku henjut

cukup2,ni cara short cut nak hantam dukun or bomoh.or tok batin or sapa2 je

la,pernah aku sentap ustaz punya sukma juga,sbb dia guna ilmu putih untuk tujuan

mengenakan org...sama juga kalau pencuri...semua boleh,selagi dia ada sifat

'menzalimi manusia'..ilmu menghenjut sukma ni mudah berbanding bakar bata,tebas buah

kelapa,or guna yasin 7 mubin ,yasin 40...ini short cut..leceh kalu takda short

cut,boleh dikatakan yg datang jumpa aku,mesti kes sihir dah berlanjutan bertahun-

tahun,berubat sana sini..mcm2 kes..darul itu ,darul ini..mcm2 la..bukan nak kata dia

pergi berubat tak pulih,si lakhnat dukun ni TOPUP baru..so..ko bayangkan..kalau 1

hari yg dtg semua kes TOPUP,berapa kali aku nak bakar bata?berapa kali aku nak baca

Yasin 7mubin,mana larat beb...luas ilmu ALLAH ni..insyallah...

berbalik pada tadi,lepas je aku henjut sukma dukun tadi,aku tanya dia,ada pergi

berubat ke sebelum ni,dia jawab ada..so lepas berubat apa jadi..dia kata makin

teruk,jadi panas baran..selalu bgaduh ngn suami..langsung tak pulih..boleh dikatan

semua simpanan dia,dia bagi pada bomoh tu..aku ckp ngn dia,lepas ni dgr la cerita

bomoh tu tebaring je..1 kes dia dah selesai..aku nak tarik raja jembalang yg duk

makan janin dia..mengandung 2 bulan,hilang,sebulan hilang...siap ko

jembalang,sebenarnya dalam badan pesakit ni memang dah ada jembalang,tapi ini bukan

puncanya,puncanya yg kat singgah sana dia tu..ni setakat tentera-tentera je,kalau

buang yg dlm badan ni esok lusa smpai la tentera dia yg baru..so baik aku rentap dia

punya "KING"..aku mula seru KING jembalang,susah jugak,melawan xnak dtg..takpa kalau

kau taknak dtg aku bakar kampung halaman ko..baru sikit aku bakar dia dah

datang..takut la tu..takut hilang singgahsana lumpur dia...hi KING,apasal ko duk

kacau pompuan ni,sedap ke makan janin...hmmm sedap sambil dia jelir2kan lidah

panjang dia tu..aku bagi dia amaran,jgn kacau pompuan ni lagi..dia kata ok..aik

takkan senang sgt pulak,nak kencing aku la ni..hehhe,xpa..dari ko kencing aku,baik

aku kencing ko..bongok punya jin,aku pegi skolah smpai universiti,ko duk blaja dlam

tanah takkan la ko berjaya kencing aku...siap ko untuk dikencing..aku ckp kat

dia...tuan raja tanah,kalau aku bagi ko tubuh baru nak tak...fuhhh laju je dia

jawab..nakkkkkk...cepat sikit..manaaa,mana,mana tubuh baru aku..sebelum aku bg tubuh

baru,kau panggilla semua rakyat ko datang sini,senang aku pindahkan semua...diapun

setuju..dia mula bcakap bahasa dia,ntah apa bahasa aku pun xtau,dia seru semua

rakyat dia...yg menyurruk semua dtg,dlm hati aku,kan senang mcm ni..semua skali aku

kencing..jin tanah ni kalau menyuruk payah sikit,skarang senangla aku nak tapau

semua,aku rasa ada dekat seribu ekor rakyat dia dtg...si KING tanya aku,mana tubuh

tu..aku dah kumpul pengikut-pengikut aku..bila aku tgok dah kumpul smua..aku pun apa

lagi..hei Panglima ALATTAS..ko tangkap semua jembalang ni..tak sempat rakyat-rakyat

dia nak lari dah kena cekup,nasib ko la jembalang..sapa suh buat salah..apa ingat

org buat salah je ke masuk penjara..abis kalau jin buat salah buat apa?takkan asik

telepas je.diorang pun ada penjara jugak tau...

skrang yg tinggal si KING sekor ni..dia tgk je pengikut dia kena tangkap,aku ingat

dia nak marah la aku..lepas je dia tgk..dia ckp ngn aku lagi,mana tubuh baru

aku..aik..betul2 dasar jembalang,tak pedulik anak,tak pedulik rakyat..ish ish takda

tamadun betul..sory la KING..tubuh takda..tempat baru ada la..tu dia

penjaranya..selamat jalan..dgn muka toya KING ni kena rentap ngn polis alam

ghaib..so kes 2 dah settle..skarang aku kena settlekan kes no 3...si bunian yg duk

curi anak..ada 3 jenis bunian yg duk curi anak popuan ni..aku tarik satu

persatu..ada jugak bunian kapir..aku warning dia masuk islam..dah la curi anak org

islam..dia sendiri pun kapir..aku pun membebil ngn pompuan ni,akak dah tau

mengandung,jgn la tinggal solat,rajin la mengaji masa mengandung,baca ayat Qursi

sebanyak-banyaknya..mohon pendindng,jgnla jumpa perawat yg pakai Jin la,hantu raya

la..dia kata ngn aku,mana la dia tau..dia mcm kena pukau,dia tanya ngn aku,lepas ni

boleh tak dia mengandung lagi,aku ckp insyaalah,akak ngn suami normal..dulu pun ada

kes mcm ni,alhamdulillah dah mengandung pun jawab aku..nak bagi keyakinan dia

timbul..skrang saya dah buang semua apa yg ada kat akak,bukan saja jin,malah semua

ilmu-ilmu jin dan bunian yg ada kat dlm badan akak tanpa akak sedar pun saya dah

buangkan..insyallah..aku pun ijazahkan akak ni amalan ayat qursi..cara baca ayat

qursi ni untuk duduk dalam Kalimah alif Lam Lam Ha..insyallah..kalau tak kuat

serangan sihir tu selamat dunia akhirat...ntah dia amal ntah tidak..kalau amal

alhamdulillah..kalu tak..masih tak Yakin dgn Kebesaran ayatul Qursi

1 comment:

Anonymous said...

Wow...ada polis alam ghaib..
takde jmpa tok blagak kat alam ghaib sana ker?

Related Posts with Thumbnails