Wednesday, October 27, 2010

Menghantam Manusia Zalim
































Ada ramai yang mengadu ngn aku di zalimi oleh pelbagai cara..

zalim ni banyak kategori, sapa yang kena dia je la faham..

Salah satu doa yang sangat di makbulkan Allah, adalah doa-doa orang yang di zalimi..

Diantara Allah dan orang yang di zalimi tidak ada dinding..

Sabda Rasulullah s.a.w kepada Mu’adh bin Jabal ketika baginda mengutusnya ke Yaman

yang diriwayatkan oleh Ibnu Abbas r.a:

“Dan takutlah engkau akan doa orang yang dizalimi, sesungguhnya (doa orang yang

dizalimi itu) tidak ada di antaranya dan di antara Allah pendinding.” (Bukhari).


Hari ni aku kongsikan/ijazahkan tatacara membalas perilaku orang zalim terhadap kita.


Kaedah ini boleh digunakan juga untuk si pencuri, bomoh jahat, pengupah bomoh,

pengamal ilmu2 hitam..dan apa juga yang kita fikirkan bagi penzalim...


Gambar kat atas tu, gambar duit yang aku tangkap yg dipulang balik setelah aku buat

amalan "Bakar Bata"...aku duk sibuk ubat2 orang, duit aku kena rembat dlm umah,

entah sapa rembat aku pun tak tau...kali pertama duit aku hilang, aku redha

je..anggap bukan rezki, tapi bila kali kedua..hahhaa ko siap ko, berani betul ko

amik duit kat rumah aku...lepas je proses bakar bata, tak sampai setengah jam duit

bertarabur kat peti surat umah aku...dia dah panas n pulangkan balik...sebenarnya

banyak lagi kes2 orang curi motor ,motor hantar balik..or kes2 lain yang tak payah

la aku ceritakan kat sini..aku cerita ni pun sebab nak bagi keyakinan bagi pengamal

ilmu ni yang bahawasanya amalan ini dgn izin Allah memang betul2 mujarab..


Boleh juga nak menghantam dukun2 power..dukun yang bersongkol dgn Iblis dan Syaitan


Kaedah Bakar Bata

1-Sediakan Bata dari tanah liat tu,bata simen tak main k..nama pun bata tanah liat,

kita pun dari tanah...

2-Paku sebatang

3-Baca Surah Yasin

Sebelum baca Yasin ..hadiakan fathah pada

1-Nabi Muhammad Saw dan keluarga serta sahabat
2-Pada wali-wali Allah
3-Pada Guru-guru dan guru yang mengijazahkan amalan ni

Dan lafaz niat dengan jelas

Ya Allah,Ya Rahman,Ya Rahim,Ya Karim,Ya hayyu, Ya Qayyum

Aku bermohon, orang ini telah menzalimi aku, dengan berkat Yassin ini aku mohon

dipindahkan semangat,jasad,roh,jantung orang yg menzalimi aku ini (masukkan nama

kalu tahu,muka sebagainya,or kalu tak tahu hanya niat sesiapa yg melakukan) ke BATA

ini, dan apa yg terjadi pada BATA ni, terjadilah pada orang tersebut

Lalu kita selawat Nabi 11 kali, Ayat Qursi sekali dan mula membaca Yasin

Pegang paku tadi...setiap kali lafaz satu ayat gariskan bata tadi pakai paku

tersebut,jadi dimuka bata mesti ada 83 garisan sesuai dgn 83 ayat Yasin..


Bagi orang yang kali pertama buat, mesti buat 2 kali bacaan yasin,2 kali niat dan 2

kali garisan..maksudnya bata di garis depan dan belakang..makrifatkan bata itu

adalah jasad si penzalim..


Bagi pengamal perubatan yang ingin menghantam bomoh, atas sebab kes2 sihir yang duk

berulang, selain dari Bata kena sediakan limau nipis 3 biji..

Limau nipis ini bertujuan mengambil semua ilmu2 pendinding bomoh dan dukun2 yang

zalim, yang berulang-ulang mensihir org yang diubatkan...

Letakkan Limau nipis dihadapan kita....

Tambahkan niat lagi , Ya Allah, dengan berkat Yasin ini, aku pindahkan semua

Jin2,sihir2 dan ilmu si tukang sihir ini kedalam limau ini..dengan Izinmu Ya Allah...

Andaikata kita tak nak menggunakan limau ini, boleh juga, cuma keberkesanan untuk

menghantam bomoh kurang, sebab si bomoh kuat dengan ilmu setannya dan dibantu pulak

khadam2 dari kalangan bangsa jin dan syaitan...


Selepas habis upacara menggaris, baca doa yasin, kemudian ambil BATA tadi kita

salaikan kat dapur gas,paku yg digunakan letakkan di atas BATA tadi..dengan lafaz

Bismillah dan selawat kita berniat..Ya Allah,ini bukan Bata yang aku bakar, ini

adalah jasad si ........, bagaimana panasnya BATA ini,begitulah panasnya

jasadnya..dengan berkat kalimah Laillahaillahmuhammadrasullahlah...

Syarat...solat jgn tinggal,andai tertinggal qoda..perbanyakkan solat sunat

122 comments:

jebat said...

salam..mohon izin tok utk den amalkan amalan ni bila perlu ok.. tq tok..

Nur said...

wah... byk tu duit, nasib baik dpt balik kan...

Hamba Daif said...

salam tok... mohon keizinan utk amalkan...

Anonymous said...

salam tok,

minta izin utk guna buat sahabat saya yg disihir

Shahrul said...

Assalamualaikum,

Mohon izin amal ye tok.

Terima kasih.

lolo said...

salam,,
tp kalau mereka yg jahat ni ada ilmu hitam yg kuat pastu balas balik pbuatan kita dgn lbih kejam, haaa

Tok Said said...

Selagi kita Benar Dan gunakan ilmu Putih insyallah kita menang, kalu takdir Allah kita tewas/mati..insyallah syahid

Siddique87 said...

Salam tok mintak izin amalkannya ye tok...

Abdullah37 said...

Asalammualaikum Tok, mohon izin diamalkan Tok.

Setelah selesai process menyalai bata tu harus dibuang atau disimpan untuk kegunaan akan dtng Tok?

Amalan sekali buat atau diulang Tok?

Saya dah bertahun bersabar dgn cina2 sebelah rumah yg selalu complaint pasal kucing saya pada pihak atasan/perumahan.. Dah cukup Tok.

Terima kasih Tok

Abdullah37 said...

Salam Tok, mohon izin untuk diamalkan.

Setelah disalai bata tu dibuang atau boleh recycle Tok? Sekali buat buat atau harus diulang?

Terima kasih
salam

handout said...

terima kasih banyak sudah berbagi,.
moga sukses selalu.
jika ingin tau profil saya silahkan kunjungi..
click this

handout said...

terima kasih banyak sudah berbagi,.
moga sukses selalu.
jika ingin tau profil saya silahkan kunjungi..
click this

Tok Said said...

bata boleh recycle, perhatikan org yg zalim pada kita tu, kalu tiada kesan buat lagi, lagi, lagi, ilmu ni kena asah baru tajam..jgn sekali buat tak jadi terus give up

Abdullah37 said...

Asalamualaikum wr wb

Terima kasih kerana mengizinkan saya mengamalkan ilmu ini.

Mudah2an Tok diberkati Allah SWT atas ilmu yang Tok sebarkan untuk kami semua.

Salam.

ciktehdee said...

assalam toksaid,
mohon izin amal amalan bakarbata ini.

sekian
terima kasih

Tok Said said...

amalkan..cuma minta jgn kita pulak zalim pada org, kalu orang mengutuk kita,biarkan saja...tapi kalu dah menyentuh dayus la kita biarkan

azuan said...

Assalamualaikum tok, saya minta izin amalakan ilmu ni ye tok. terima kasih sebab sudi kongsi ilmu dgn kami.

huzaifah said...

askm..tuan yg mulia nk tanya ckit punya hal bakar batu bata tu kalau d tukarkan dgn bekukan bata batu kat peti ais boleh tk?

tanohko said...

salam tok,
minta izin utk d amalkn bila smp masa. tq tok

tanohko said...

salam tok,
minta izin utk d amalkn bla smp masa.
tq tok

zul said...

salam.. minta di izinkan untuk dia amalkan.. sbb saya sering dizalimi orang.

Faizal said...

salam..mohon izin utj diamalkan bila perlu..terima kasih

Faizal said...

salam.mohon izin utk diamalkan bila perlu..terima kasih...

Anonymous said...

As Salam... mohon izin untuk amal bila di perlukan...

Anonymous said...

Assalamualaikum tok. Saya seorang isteri yang telah dizalimi oleh seorang perempuan keturunan kalimantan dayak. Mereka datang ke Singapura berpura2 menjual makanan. Mula tak tahu, kami kesihan orang indon datang ketuk pintu suruh beli barang makanan. Pendekkan cerita, dia telah sihirkan suami hingga tak sedar sampaikan kami hampir bankrupt hutang bank sampai $100K, hutang saudara berpuluh ribu. Saya dizalimi hinggakan hampir gila kerana didengarkan bisikan2 syaitan. Saya dizalimi teruk2 kerana mereka dapat cerobohi rumah kami dengan menyuruh suami memberi mereka kunci rumah tanpa dia sedari. Syukur Allah masih sayangkan saya dan suami. Suami telah sedar tetapi makan masa kadang kala termenung. Saya pula dia ganggu zahir ban batin. Sampaikan pada suatu ketika adik saya kata saya kelihatan seperti nenek. Sekarang gangguan telah berkurangan tetapi masih mengganggu kerana dia telah bernikah tanpa kesedaran suami saya.Sebenarnya perempuan itu sekeluarga telah menyihirkan kami dengan empat orang anak kami. Saya hanya bertawakal kepada Allah yang maha berkuasa dan maha menghukum orang2 yang zalim. Kawan saya yang pernah disihir dahulunya memberikan saya ayat2 untuk diamalkan. Alhamdulillah banyak berkurangan. Tapi masih dapat mendengar suara2 itu. Harap minta nasihat.

P.R.Ruhaniah said...

kena banyak baca yasin fadhilah,da buang semua jin2 yg besarang dalam rumah

eeazizi said...

Assalamualaikum tok,..sy mohon izin amalkan ilmu bakar bata ni ya tok..spupu sy kehilangan motor ptg td. Jd sy mohon tok perkenankan ya untuk sy mengamalkan. Terima kasih tok.

allem said...

Salam sejahtera toksaid,
Saya dah copy beberapa artikel utk
simpanan dan amalan.

Mohon Izin Tok,
Terima Kasih..

akmalisme muslim said...

salam..mohon diamalkan semua amalan dlm blog ini..terima kasih.

helwa said...

aslkum, saya rizwan b.yahaya mohon ijazah untuk beramal dengan amalan ni

kamal said...

Assalamualaikum, mohon izin utk diamalkan bila perlu. Terima kasih

hafiz mostafa said...

salam tok saya hafiz mostafa terima ijazahnya

Anonymous said...

mohon diijazahkan tok...tq. salam

Anonymous said...

sy minta izin tok utk beramal.

mohamad syafiq mohamad rasidi

Anonymous said...

minta amalkan. qabiltu.

Anonymous said...

ninta izin diamalkan. qabiltu

Uzair Nayan said...

Tok Said.Saya terima ijazah ilmu ini dengan izin Alloh dan restu Tok Said.
Nak tanya skit, boleh x kita wat pada orang bukan islam..Isteri saya kena pukau aritu dan dah bagi duit sebanyak rm8000++.dia dalam keadaan sedar waktu bagi, tapi x manpu nak kata tidak atau melawan pada orang tu. Yang sedehnya,duit tu duit mas kawen saya bagi pada dia waktu kawen dlu..mohon penjelasan.

Nazari Hasan said...

Assalamualaikum Tok,
Saya dengan rendah hati memohon ijazah Yasin Bakar Bata dari Tok dengan sempurnanya...Moga Tok dilimpahi rahmatNya Aminnnnn...Ya Rabb

Nazari Hasan said...
This comment has been removed by the author.
Nazari Hasan said...
This comment has been removed by the author.
Nazari Hasan said...
This comment has been removed by the author.
liyana said...

assalamualaikum tok...
sy dah pernah buat atas nasihat tok..betol kate tok...jgn wat sekali je..kne asah ilmu tu..kne buat berulang kali....sampai pecah bata tu pon xpe kan? hehe...ayah sy xputus2 bakar bata tu masa sy sakit..
alhamdulillah~
dgn izin-Nya sy semakin pulih..
sampai sekarang, sy masih amalkan jika perlu..ianya bukan utk membalas dendam...tp, mcm ape y tok katekan di atas td...org dah sentuh, dayus lah klu kita cuma hanya berdiam diri...kan?
org puteh de kate...
"what u give, u get back"
hehe... =)

tq tok !

liyana said...

assalamualaikum~
hehe...sy dah cuba wat...dan alhamdulillah, sy semakin pulih dr sihir...
sesungguhnya perbuatan ini bukanlah bertujuan utk membalas dendam...cume, bak kate tok kat atas, klu org dah sentuh, kita biarkan, dah dayus tu..hehe...bak kate org putih, what u give, u get back~
jgn putus asa...dan sentiasalah berusaha..dan y paling penting yakin...sesungguhnya setiap y berlaku itu adalah dtg dgn izin - Nya...buat la amalan ni sampai batu tu pecah pon xpe...hehe...ape y berlaku pada paku y di bakar tu, sy dapati ianya membengkok dan tertitis titik2 peluh (air y menitik) d 3 tempat d paku itu..iaitu di pangkal paku, tengah paku dan hujung paku...
sy pk, myb tu peluh si dukun durjana / setan iblis laknatullah kot~ hehe..

semoga berjaya~!

Anonymous said...

Assalam... Saya minta izin amalkan amalan yassin ini.. Jzkllh

Anonymous said...

Assalamualaikum tok, saya minta izin utk amalan bila keperluan ya. Bukan amalan yg ini saja. Tapi yg lain2 juga. JazakAllah khayran.

Mazlan said...

As Salam.. minta di izinkan untuk di amalkan.. sbb saya pernah dizalimi orang. Sudah sampai masanya saya membalasnya..

Anonymous said...

Sy minta izin nya ye tok

Anonymous said...

mohon izin utk di amalkan...

???? said...

Bukan ke bakar batu bata tu pun perbuatan sihir. Malah ada unsur pemujaan utk pindahkan roh/semangat/sukma org yg zalim tu. sebiji mcm ilmu putar giling org jawa. Cuma bezanya kamu guna ayat2 Allah. Salah guna ayat besar kemurkaan Allah yop. Jadi tu mmg jadi. Kamu guna pisau potong sayur Allah izin. Kamu guna pisau bunuh org pn Allah izin. Tp kat akhirat nnt tanggungla.Niat tak menghalalkan cara.. Kalo nk bunuh pun bunuh je terus. Jgn menyeksa org.. Allah tak suka.

Hisham Ruslan said...

Salam. Minta izin untuk amalkan.- hisham

mus said...

Assalamualaikaum, saya mohon izin menggunakan kaedah bakar bata ini,terima kasih.

sazali salamon said...

Assalamualaikum. Mohon di ijazahkan dan mohon izin diamalkan kaedah ini, terima kasih

Anonymous said...

Assalamulaikum. Mohon izin amalan Yassin Bakar Bata dari Tok. Terima kasih.-Hamba Allah yg telah dizalimi.

grik yus said...

Salam tok..saya disihir oleh seorang perempuan yg kejam.yg punyai ilmu hitam yg agak tinggi..saya mohon menggunakan cara ini tok...sudah bertahun saya menderita....

we-em said...

assalamu'alaiku ustadz,
mohon ijin /ijazah mengamalkan. jazakumulloh khoiron kastiro

Anonymous said...

Assalamulaikum. Mohon izin amalan Yassin Bakar Bata dari Tok. Terima kasih.- Mazlan

BKB3017 said...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh Wa Maghfiratuh Waridwanuh

Ana Fauzi ingin minta izin mengamalkan amalan ini. Ana setiap hari diganggu selepas kakak ana tersilap cari tukang merawat, kakak ana tercari bomoh mengamalkan ajaran sesat. Dah saya tak mahu, bomoh tu pergi hantar jin dia masuk ke tubuh saya menyebabkan setiap hari asyik ingat dia, dia kata amalan dia betul sampai saya naik gila dibuatnya. Baca ayat-ayat apa pun tak jalan. Jadi, saya minta Tok Said ijazahkan amalan ini kepada saya supaya boleh mengurangkan kesan-kesan negatif daripada bomoh goblok tu.

BKB3017 said...

Salam wbt.

Ana nak tanya beberapa soalan berkaitan teknik bakar bata ni.
1) Maksud ayat "Dan lafaz niat dengan jelas" sebelum membaca Yasin tu lafaz di mulut atau di hati?
2) Niat pada limau itu perlu di hati atau di lidah? Apa yang perlu dilakukan pada limau itu selepas diniatkan dan di bacakan yasin?
3) Selepas menggaris pada bata dan ingin bakar bata tu, baca niat tu pada hati atau dilidah?

fee kru said...

Mohon ijazah dari pihak tuan bagi mengamalkan kaedah Bakar bata ini kerana motosikal dan brgn dlm rumah sy kena curi

gazza said...

Assalaamu'alaikum Tok.

Saya mohon diizinkan saya amal Yasin Bakar Bata.

Terima Kasih Tok.

gazza said...

Assalaamu'alaikum Tok.

Saya mohon diizinkan saya amal Yasin Bakar Bata.

Terima Kasih Tok.

gazza said...

Assalaamu'alaikum Tok.
Ma'af Tok, boleh tak izinkan saya mengajar orang lain amalan Yasin Bakar Bata ni.
Jazaakallaah Tok.
Terima kasih.

Anonymous said...

qobiltu.mohon izin untuk diamalkan

Anonymous said...

Assalamualaikum,mohon ijazah ya tok.

-Hamba Allah dizalimi

Anonymous said...

qobiltu..mohon izin untuk diamalkan

Anonymous said...

Mohon izin amalkan

we-em said...

mohon ijin mengamalkan

Anonymous said...

Klu niat nk beri kesedaran cite lain.niat siksa tu tk tahu nk komen.kisah wali Allah taala a-junaid tu blh kite jdkn iktibar..rasulullah saw bc 3qul waktu baginda disihir yahudi.3qul kite jdkn benteng sihir etc.jdknla ayt2 Allah tu sbgai drah dging kite lbh afdal..pahala pn dpt insyaallah.

Anonymous said...

AS-SALAM,
TOK MOHON IZIN AMALKANNYA.

Anonymous said...

boleh cuba kot.....sebagai pengajaran. tak tahan la asik kena sihir & santau je.........

hamba Allah said...

assalam tok...mohon ijazah amalan ini...amin

adx000 said...

Salam tok. Minta diijazahkan kepada saya. Terima kasih.

FAIRUL AMIR said...

Tuan,

Saya mohon izin amalkan ilmu ini .

Terima kasih

FAIRUL AMIT

Azly Zainal Abidin said...

Salam tok. Mohon izin untuk diamalkan

orang biasa said...

Mohon izin amalkan Tok..saya sudah bertahun disiksa dengan ilmu sihir wanita ni...rezeki ditahan, saya difitnah, seolah2 nampak bodoh, pelupa, tidak boleh bercakap dengan jelas. Sudah ramai ustaz, perawat2 islam dan lain2 saya berubat tapi tidak juga sembuh. Malah makin sakit dan sangat2 kejamlah...anak2 juga sakit, suami diberhentikan kerja dan macam2 bisnes dibuat tidak menjadi. Sudah bertahun saya menderita kesakitan ni...saya hanya ingin memberi pengajaran pada dia agar bertaubat dan menghentikan sihirnya...setiap solat saya tidak putus asa mendoakan agar dia diberi keinsafan. Tapi...saya kekal sakit...

Rafdiashar Yunus said...

Saya minta ijazah dan izin dari tok untuk amalkan ilmu ni..kerana sering dianiaya orang

Anonymous said...

AsSalam. Mohon utk diamalkan dan dihalalkan ilmu dlm blog tok dlm usaha mengubati anak yg disantau. Terima kasih.

yuslisalmi said...

Mohon dihalalkan ilmu dlm blog ini utk kegunaan waktu perlu.Terima kasih.

orang biasa said...

Assalam Tok, saya telah amalkan ilmu dlm 3 minggu dan baru sahaja bermimpi pelik tentang ular kapak berbisa yang melingkar di atas tangkal berwarna hitam cuba nak masuk rumah. Selain tu, saya juga bermimpi berjumpa dengan wanita penyihir tu tetapi kadamnya pulak yang mengamuk. Saya juga bermimpi berjumpa dengan seorang alim ulama yang memberi saya nota kertas bertulis jawi dan rumi untuk diamalkan. Semua mimpi tu adalah masa berbeza cuma tak faham apa maksudnya. Nak tanya Tok, bila kita patut berhenti bakar batu bata tu? Sehingga sekarang saya masih bakarnya dan akan berhenti pada hari ke 40..sebab tiada tanda2 disuruh berhenti. Gangguan sangat kuat setaip kali masuk waktu asar sehingga saya tidak boleh menumpukan pada kerjaya kerana jantung berdebar kuat, tangan bergegar2 dan ibu jari kaki terasa panas pijar...mohon pencerahan untuk hamba yg cetek ilmu ini...terima kasih.

Anonymous said...

Assalamualaikum Tok,

Mohon terima ijazah dan halalkan ilmu-ilmu yang Tok turunkan disini.

Wassalam
Hamba Allah, Mohd Amin Abdullah

liza said...

salam Tok, saya mohon mengamalkan amalan ini bila perlu. qobiltu semoga diberkahi

Citra Aulia said...

Slm Izin mengamalkan nya .trmks

Anonymous said...

Slm. Izin mengamalkan nya. Trmks.

Anonymous said...

Assalam ..minta izin di kala perlu.Cuma tentang 3 biji limau yg digunakan utk mengambil ilmu bomoh2 jahat tu mcmmana penyudahnya...terima kasih









Anonymous said...

QOBILTU, LILLAHI TA'ALA

Qila Qaz said...

Assalam...mohon dpt menghalalkan ilmu yg tok kongsikan...terima kasih

riana security said...

saya mohon tok utk menggunakan cara bakar bata.terima kasih

ibn hasan said...

Salam a'laik...
Sy mohon keizinan n ijazah dr Tok utk diamal n digunakn ilmu trsebut.

ahmad diego said...

Mohon diamalkan ilmu ini..

Anonymous said...

Mohon ijin amalkam tok

Anonymous said...

Mohon ijin amalkan ye

ahmad diego said...

Tuan...mohon izin sy amalkan..sy da buat baru minta..mohon maaf..

Syarikat Gas Sinar Harapan said...

ASSALAMMUALAIKUM....

Saya mohon izin mengamalkannya...

terima kasih...

Syarikat Gas Sinar Harapan said...

ASSALAMMUALAIKUM....

Saya mohon izin mengamalkannya...

terima kasih...

Ciku Jadug said...

Amalan Menarik Khodam Wasyamsi Waduhaha -
Cara Mendapatkan Informasi Ghaib -
Cara Mendatangan GoLongan Jin -
Cara Merubah Batu Jadi Emas Intan Dan Permata -
Do'a Dzikir Rajah Kodam Wassyamsi Waduhaha
Halimun Ilmu Menghilang Tak Bisa Di lihat manusia jin dan hewan -
Ilmu Membuka Gembok,Borgol,Rantai Dan Kunci Lainya -
Ilmu Menghancurkan Orang Dzolim -
Ilmu Merubah Kertas / Daun Jadi Uang -
Ilmu Merubah Kertas Jadi Uang -
Ilmu Sukses Bercocok Tanam Bertani Berkebun -

Unknown said...

Sama minta izin tok untuk amalkan.

Unknown said...

Sama minta izin tok untuk amalkan.

Unknown said...

Sama minta izin tok untuk amalkan.

Anonymous said...

Moon izin tok untuk amalkan

Anonymous said...

Mohon izin diamalkan ilmunya..sy teranaiya..tq tok

Hamba Allah said...

Assalamulaikum. Mohon izin amalan Yassin Bakar Bata dari Tok. Terima kasih..

batu mustika said...

di era sekarang ini, semua orang menginginkan sukses , entah itu sukses dalam bidang rumah tangga, pekerjaan dan lain sebagainya. banyak yang menempuh jalan pintas seperti Pesugihan namun sangat di sayangkan hampir semua orang tidak mengetahui cara sukses yang benar dan terbukti ampuh mengantarkan orang ke gerbang kesuksesan, tanpa Ilmu sukses banyak dari mereka yang terjebak dengan cara instan yang akhir nya malah membuat mereka terpuruk dalam meraih keadaan yang jauh dari kata sukses , untuk itu proses untuk meraih kesuksesan juga perlu untuk diperhatikan. untuk anda yang ingin meraih kesuksesan kami tawarkan sebuag rahasia sukses yang akan menuntun anda meraih kesuksesan. silahkan klik disisni =>Rahasia sukses

tambahan , informasi tentang Pesugihan halal silahkan klik disini => Pesugihan tanpa tumbal , Batu Mustika , Batu Bertuah

Percayakah Anda dengan membuka aura seseorang bisa menunjang kesuksesan dan meraih kekayaan serta membuat anda tampil lebih mempesona. .

kami punya jawabanya silahkan klik disini Cara buka aura, Cara membuka aura wajah,Cara membuka aura Jodoh

jika Anda ingin membuka Aura kami juga melayaninya GRATIS hanya di bulan ini.

silahkan klik disini=> Buka Aura Gratis

noza said...

salam tuan, saya mohon ijazah kaedah bakar bata ini untuk diamalkan semasa ada keperluan. terima kasih atas perkongsian ini. salam.

Anonymous said...

salam. saya mohon ijazah amalan ini daripada tuan. tq.

fakhriah izzati said...

Salam tok sy mnta izin amalkan sn mhon tok untk ijazahkn tme ksih

fakhriah izzati said...

Salam tok sy mnta izin amalkan sn mhon tok untk ijazahkn tme ksih

Unknown said...

Assalamualaikum tok...saya minta izin nak amalkan bakar bata paku dan bacaan yaasin agar orang yang buat saya dapat kembali pada Allah bukan perantaraan jin dan iblis...saya mahu orang ini tidak kejam dengan saya lagi..saya minta izin sekali lagi mahu mengamalkan bakar bata tok..terima kasih

insan biasa said...

Assalamualaikum mohon izinkan untuk diamalkan

insan biasa said...

Izinkan untuk mengamalkan

insan biasa said...

Mohon izinkan untuk mengamalkan

insan biasa said...

Mohon izin amalkan

insan biasa said...

assalamualaikum tok izinkan saya amalakn bakar bata ini halalkan ilmu ini

zety xtc said...

Minta izin utk diamalkan

Mukahal Mubarak said...

Asalamualaikum..Qobiltu..izin sya amalkan ilmu ini n send alfatihah untuk tok said

Anonymous said...

Nak tnya tok, amalan ni dah jatuh dalam amalan wahdatul wujud, dan telah diharamkan oleh ijma ulamak malaysia, bahawa jika para isteri yang amlkannya, maka terjatuhla talak. huhu..mohon pencerahan.

bapakpowersilat said...

assalamualaikum tok saya hadi dri selangor. mohon ijazah dari tok. Qobiltul ijazah, tok. h/p saye kene curi habis rakaman kuliah saya. sye cume nak rakamn tu je tok. minta izin amal.

bapakpowersilat said...

salam tok. minta izin amal. qobiltul ijazah.

Unknown said...

As salam tok. Mohon izinkan saya mengamalkannya.

Ridhuan Mohd said...

As salam tok. Mohon izinkan saya mengamalkannya. Terima kasih

Ridhuan Mohd said...

As salam tok. Mohon izinkan saya mengamalkannya.

zaaba said...

Wahdatul wujud ke wahdatul dzat.

Tajudin Mohamad said...

As salam.. tn guru mohon izin utk sy mengamalkan

Related Posts with Thumbnails