Friday, August 20, 2010

Cara Nak tahu Jin/Setan/Hantu Dalam Badan

Ini la sebenarnya asas dalam proses kita belaja ilmu ghaib,batin dan sebagainya

Ramai yang tak sedar amalan Mandi yang di amal, amalan mentera yang di baca, ijazah dari Guru, dan lain-lain adakalanya mempunyai khadam, mempunyai pendamping dan tanpa sedar Jin melambak-lambak duk dalam badan kita...

Adakalanya Guru yang Ijazahkan ilmu pada kita pun tidak sedar yang didalam badanya ada Jin, dan anak muridnya semua dia anugerahkan Jin jugak...berhati-hatila kawan-kawan

Jangan ghairah dengar guru sana hebat anda pergi, sini hebat anda pergi,memang tak salah,tapi kita mestila tahu apa energy yang ditransfer,apa benda yg diturunkan,tak pasal2 dapat SAKA,dapat pendamping,dapat penyakit...

Banyak yang aku jumpa, tanpa sedar didalam badan ,diluar dan dikelilingnya telah di benteng oleh Jin-Jin yang diturunkan oleh Gurunya...kadangkala Guru cakap yang Jin cuma diluar,berkawan tak salah...sebenarnya Guru pun tak tau,dalam BADAN dia sendiri pun ada JIN/SETAN...kerana apa dia yakin dia takda JIN,sebab dia boleh nampak JIN...hahha..

Ada 3 kaedah melihat JIN

1-Memasukkan Jin ke dalam badan kita,maka kita menggunakan MATA jin itu utk melihat Alam mereka...

2-Menggunakan DIRI batin kita untuk melihat alam Batin

3-Menggunakan Mata ke 3 ( chakra ajna )

Kaedah no 1, sekiranya ingin guna,kenala pandai memasukkan jin ke dalam badan,dan tahu jugak mengeluarkan balik selepas puas melihat alamnya,jangan pandai masuk tapi tak pandai keluar...bahaya geng

Adakalanya jugak,mereka mendakwa mereka Kasyaf kerana anugerah, tetapi Hakikat sebenarnya ada Jin didalam tubuh mereka..dan mereka mampu melihat Jin itu ,kerana Jin telah bersatu tubuh dengan mereka tanpa di sedari

Banyak aku jumpa kes ni,pabila aku buang jin yang bersarang didalam badan mereka,terus mata mereka tak mampu melihat alam ghaib lagi, tapi ada juga kes selepas dibuang masih mampu melihat alam ghaib..ini kerana mata ke3 nya telah dibuka oleh Jin yang bersarang lama

Kaedah no 2 agak sukar, ini la sebenarnya yang dipanggil Kasyaf... jauh didalam jasad kita, terdapatnya Roh kita, or kita panggil diri batin..roh ini sifatnya ghaib..maka yang ghaib sahaja dapat melihat yang ghaib...tentunya selepas kita mampu mengenali Diri batin ni, kita mampu melihat tembus ke alam ghaib..contoh paling mudah ketika tido,kita duk mimpi jumpa hantu,pergi ke tempat yang tak pernah nampak,mimpi jumpa arwah keluarga,mimpi yang sifatnya di alam ghaib..siapa sebenarnya yang jumpa hantu tu?

Kaedah no 3
Ini kaedah buka mata ke 3, belajar la Yoga ke,tenaga dalaman ke, nescaya terbukala mata ke3 tu,bila da terbuka nampak la Jin

So,bagi sesapa yang ada cakap kat aku,aku nampak jin sebab ada jin dalam badan aku,pikir balik,sebelum ko cakap ngn aku,aku dah tahu dah beberapa kaedah utk lihat Jin...siap suh aku buka blog rahsianampakjin lagi,hehehhe.....blog tu budak baru belajar,jauh lagi nak pergi tu,apa yg ditulis berdasarkan cerita orang dan kesimpulan...

Aku belum cerita pasal Guru ku masuk ke Alam Barzakh bawak Jasad2 dia sekali...selalunya org masuk alam barzakh pakai ilmu meraga sukma..ini sekali dengan jasad la dia masuk...cuba ko bayangkan, dia duk tepi kubur ,tiba2 ghaib ber jam-jam lamanya,rupanya pegi meneroka alam barzakh...hehhehe,lepas ni adala cakap aku sesat lagi, setiap kali bongkar 1 cerita sesat,bongkar 1 sesat..payah den...

Belum aku cerita guru tepuk sungai, buaya besar datang bawak guru aku pergi tangkap udang..tu kang mesti ada yang cakap pakai ilmu jin..hhahahaa lantaklah hai...

BERSAMBUNG balik..

Untuk mengesan Jin didalam badan kita or saudara kita,tidak semestinya ada perlu nampak JIN..umpamanya begini...lampu takda,tangan kita merayap mencari suis,walaupun tak nampak tapi kita tahu itu suis...so ada ayatnya,dan ada amalanya...

Adakalanya aku saja je uji anak murid aku yang boleh nampak tengok dalam badan pesakit ada jin ke tak da,dia kata takda,tapi aku just guna teknik tak perlu nampak lebih tepat dari yang nampak...rumitkan..takpa...senang-senang aku kongsi ilmu ni

Aku sengaja tulis tajuk ni, kerana ramai yang kat luar ghairah belajar silat, ilmu Haq, ilmu itu la, ilmu A,B , C..tapi tanpa disedari Dah dapat Jin sebagai pendamping..so kawan-kawan semua..hati-hati dan sentiasalah bersangka baik....

19 comments:

jutawan said...

sabar ajo lah tok...Kalo ilmu cetek tentu yang kita itulah inilah...Tapi apa2 pun tok sudi berkongsi ilmu Allah..Alhamdulillah..

jebat said...

mlm ni nak try serap lak la tok.. leh x...mlm td tok ajar cara2 bila solat yg khusyuk..Alhamdulillah, selama den hidup, ni lah kali den rasa betapa nikmatnye solat.. nikmat berzikir..moga Allah berkati hidup tok sekeluarga..wpun penat dan lewat pagi tp tok masih sudi ngajar kami..
nti kerabat diraja yg dtg mlm td tu nak jmput tok ke istana..den jd driver pun blh tok hehehe...

Tok Said said...

Ilmu dikongsila,kalau bawak mati syg pulak..den dah Lamo tak tido malam pun jebat

Tok Said said...

Jebat mlm tu la kali pertama den buka rahsia solat..pandai2 La simpan kemas2..jgn cerita kat org yg bukan ahli,nanti kena tuduh sesat

BrO said...

Alhamdulillah tok... Trime kasih krna sudi ajar ilmu kt kami... Akan sy pegang kemas2x tok. Moga tok seisi keluarga dirahmati allah. Byk lagi sy nak kena blaja...

Anonymous said...

Kalau kita tak mematuhi perintah dan larangan Allah swt, bukan itu maknanya ada syaitan dlm badan ke tok, maksudnya bukan syaitan yg merasuk tp syaitan yg menggoda utk kita mengengkari perintah Tuhan?

Contoh tak solat, tak puasa, tak tutup aurat, bangga dgn maksiat, bangga isteri dedah aurat depan org, tayang gambar dedah aurat kpd umum samada di FB atau di ruang tamu rumah... saya rasa itulah yg sebenar-benarnya tipu-daya syaitan yg berjaya.

Maaf kalau tersalah pendapat, saya cuma utarakan pendapat.

Anonymous said...

ada kelas tk?nk belajaq

BrO said...

kena tanya tok...

Anonymous said...

salam, menarik gak ilmu solat khusyuk tu...
tok tak nak ajar ke...
hamba ni bila sembahyang kepala asyik melayang je...
tak sembahyang pon kepala melayang gak...
huhuhu

den said...

ayat 61 yasin ye tok?

Budak Malu818 said...

assalamualaikum tuan.

bolehkah,saya berubat dengan sesiapa berkaitan makhluk halus ini?

Anonymous said...

as salam...ke hdapan tok...sy mhn untuk berhubung dgn tok...harap tok leh email kn alamat dan jgak no tel tok kpd sy...

chelsea_syuk90@yahoo.com

Anonymous said...

SALAM...NAK TANYA..CAM MANA YE..APA MAKSUDNYA..KALO KITA DAH KELUAR DARI RUMAH LAME YANG ADA BENDA...DAH HAMPIR 2 BULAN LEBIH..TAPI INGATAN...MASIH ADA..MASIH TERINGAT PERKARA YANG PERNAH BERLAKU..KADANG2..BALIK KERJA MESTI NAKS INGGAH RUMAH LAME..KENAPA YA..HARAP BOLEH MEMBANTU

Anonymous said...

saya mtk tok fidyah kan ilmu ni utk saya,tq

Anonymous said...

saya ad msalah....sya ase cm dri sye ni cm wat pkara murtad la ape la...walau sye dh mngucp byk kali pon sya ttp ase sye msih dlm pkra yg tak baik...adkh ini juga pgruh jin?mcm mane cara terbaik sye ptot buat?

Anonymous said...

assalammualaikum...

maaf tumpang tanye.. boleh x sekiranya saya mendapat no. email atau no. talipon tok untuk mendapatkan jawapan bagi masalah yg saya hadapi (gangguan makhluk halus).. mudahan boleh membantu...

hamba Allah yg mencari Keredhaan..
hazziema_id@yahoo.com.

Rizal Budop Klate said...

dimana saya boleh belajar ilmu batin ni?

Anonymous said...

lau sye nk ilmu mcm t0k,pe yg kne wat...nk kne bljr,tau b0leh tron kn gitu jew...lau tr0n kn,brpa mahar nye...

graffitiboy56@yahoo.com

Anonymous said...

Assalamualaikum tok.. Sya ingin belajar dgn tok.. Sila emailkan nom tepon dan alamat tok kt sya..

Hard_jockey89@yahoo.com

Related Posts with Thumbnails