Friday, April 27, 2012

HANTU RAYA

assalamualaikum... bismillah..
Hantu raya ni selalu dikaitkan dengan 'belaan' ...
asal usul hantu raya ni sebenarnya badannya besar ,tinggi macm kingkong...kemudian badan dia bebulu-bulu
ada 2 kategori hantu raya..
1- Hantu Raya yang bertuan'''
2- Hantu Raya Liar...
Kita cerita yang bertuan ni dulu k..
Tak ramai dah orang pakai ilmu Hantu Raya ni skrang, tapi ramai yang ' mewarisi ' tanpa sedar...
Ilmu hantu raya ni kategori ilmu sesat..
Memang banyak kelebihan pakai hantu raya ni, umah terjaga, badan jadi kuat, ilmu seks beganda-ganda..
teringat satu kisah dari Jabatan Agama islam...ust tu cerita kat aku, ada seorang isteri tu, datang mengadu nak bercerai ngn
suami dia alasan yang dia bagi ialah tak tahan dengan kerakusan suami dia..bayangkan satu hari suami dia mintak 'bersama' 4 kali sehari...orang lain suami balik tengahari nak makan nasi, tapi suami dia balik nak minta 'bersama'...sampai si isteri menyuruk bawah katil...tegelak aku dengar, ust tu pun kato, kita seminggu 2 kali pun dah menggeletar lutut,ni kan pulak 4 kali sehari...korang bayangkan lah yooo...
ni la antaranya kesan adanya mewarisi hantu raya....or directly bela hantu raya...
ada jugak kes yang datang jumpa ayah aku ( masa tu aku belajar lagi,belum pandai dera JIN lagi' ..dia datang mengadu ngn ayah aku, bekas suami dia dulu, lepas je bersama akan ketuk cermin tingkap 2 kali, lepas tu dia rasa ada benda datang bersetubuh dengan dia, paling dia tak tahan katanya, 'senjata' benda tu besar macm botol kicap....waduh2 ....
masalahnya adalah, dia dah becerai ngn suami dia , tapi benda tu masih datang setiap malam merogol dia...
Ada jugak kes yang datang berjumpa aku, hilang selera ngn suami ,sebab setiap malam akan ada orang datang bersama dia ,yang lebih 'gagah' dari suami dia..nauzubillah...
dan macam2 kes lagi....ada yang mengadu ngn aku suami dia, hampir setiap hari nak bersama, walaupun sudah berumah hampir 60 tahun, lately dia rasa pelik dan lain macam , sbb setiap kali suami dia bersama dia, dia perasan yang suami di akan merah matanya, meremang2 tengkuk isteri...bila ajak berubat, si suami akan kata "aku tak sakit"....memangla tak sakit, benda tu datang bukan tujuan sakitkan.......
Jadi yang isteri2 kat luar sana ,kalau suami awak pelik je, lepas tu solat ala kadar je...tu tandanya..jeng jeng jeng...banyak2 la berdoa yeee...
Hantu raya pun boleh merupai tuanyaa...ala ni semua orang pun tau kan..
Yang paling best adalah..si hantu raya ni ,pelik, dia memang bernafsu dengan manusia..cuba tengok apa maksud doa masuk tandas...
'Dengan Nama Allah, Ya Allah aku berlindung denganMu daripada syaitan jantan dan syaitan betina.'
jin2 n syaitan ni suka skudeng manusia...ada yang jenis bernafsu dengan kita...dia skudeng, lepas tu sapa yang lemah,malam siap la dia datang rogol...hehhe
Meh kita diskusi tentang hantu raya liar pulak..
Selalunya yang liar ni la muka mcm king kong..ala-ala beruk la..badan bebulu hitam. badan tinggi dalam 8 kaki..ko bayangkan la kalau dia merogol..aduiii...hancur...selain dari hantu raya..orang bunian pun suka gak bersetubuh ngn manusia..tapi itu next topic ok...
sapa selalu kena himpit? yaaaa itu la tandanya dia sukakan kamu...
banyak kes sebenarnya hantu raya ni la yg suka menghimpit...sebenarnya dia bukam menghimpit, dia cuba nak kuasai kita n merogol kita...jgnn salah faham tau..bukan pompuan je kene rogol ngn hantu raya ni, yang laki pun kene..banyak kes laki yang kene,..tak caya .....

15 comments:

azam said...

fuh ye ke...alamak..dl kt asrama slalu kene..smpi last2 wat dunno mls nk lyn kena himpiit..

syah_putraz said...

betol la tu tok... aku selalu kena... himpit... huhu.. ade jgk yg aku sempt pegang anu nyer tu.... lupe nk bwk pisau.. kalau x, dah leh potong.. huhu...........

faqir said...

salam.. belakang saya rasa benda bergerak bawah kulit..mcm semut gitu... dan rasa sakit juga. Saya baca yassin...manzil.. ayat kursi... bimbang juga..kot ada makhluk tu...

mohon pencerahan...

Saprol said...

Salam Tok, camne nak bukak mata batin tok. Takde kaedah khusus ke utk mereka yang mcm saya

P.R.Ruhaniah said...

jgnla potong,sian kat dio,putus zuriat anti

P.R.Ruhaniah said...

selalunya kalu ada begerak dlm badan ,ada la tu, manzil ayat qursi semua ni selalunya memanaskan diorang, lepas abis baca diorang dtg la balik..tu yg penat nak layan...

Anonymous said...

salam tok guru...lagi satu kalo suami suka main time bini peyed pon hantu rayo gak ke?sbb suami bernafsu bilo tgk ado darah..?

P.R.Ruhaniah said...

astafirullah

haram hukumnya...ada riwayat mengatakan dajal lahir kesan dari persetubuhan ketika datang haid

Saprol said...

Salam Tok, ingin berkongsi pengalaman.
(1) Masa tu, adek diganggu oleh saka dari jenis Iblis. Masa nak panggil, bende tuh tak datang2. Kemudian, Doktor bg isyarat yg saya yg kene buat. Sy pegang belakang adek (macam mencengkam) terus naik keatas, dgn bacan 'Assalamualaika ayyuhannabiyyu warahmatullahi wabarokatuh' sambil zikir Subhanallah, walhamdulillah Allahuakbar. Kemudian Iblis tuh pon masuk. Doktor pon amek alih. Masa saya buat tuh, Pembantu doktor scan dan dia kata saya ada talent sbb ada cahaya putih.

(2)Di hari lain, jin arab(pakai mcm org arab, berjanggut dan berkaca mata hitam)-masuk dalam badan pembantu doktor. Selepas perjanjian diputuskan, seblom dia pergi 'ke atas'. Mcm biasa, Doktor suruh dia angkat sakit-sakit yg ada pada ahli keluarga. Masa jin arab tuh nampak saya, dia kata 'dia bagus, baik. Ada cahaya matahari'

(3) Di hari yang lain, azzazil 7 beradik datang ingin berjumpa. Dia datang 7 beradik yg lain dan satu batalion pengikut kat belakang. Saya yg masukkan dlm badan adek(kaedah sama).Masuk dlm badan adek. Bilang azzazil nih, dia ingin di hantar ke atas. Saya tak pandai tapi di ajar. Dari tempat saya bawa dia masuk, di tarik sampai ke hujung kepala, sambil berdoa 'Wahai Malaikat, kau bawaklah dia ke atas'

Persoalannya, memandangkan saya takde deria ke-6, maka apa yg berlaku, hapah tak paham..cahaya putih lah, azzazil 7 beradik lah, apakah yg membuatkan sy mampu menjemput(memanggil) bende tuh(ofkos dgn izin Allah), semuanya meninggalkan hanya tanda tanya..

Apakah pula komen Tok terhadap citer saya dia atasa.

faqir said...

baca..datang..baca datang.... macam mana tu tok...??

maknanya benteng diri kita boleh dia tembus ke?

P.R.Ruhaniah said...

iblis or azazil ada lah bekas ketua malaikat di zaman sebelum adam di ciptakan...

Al-Kahf [50] Dan (ingatkanlah peristiwa) ketika Kami berfirman kepada malaikat: Sujudlah kamu kepada Adam; lalu mereka sujud melainkan iblis; dia adalah berasal dari golongan jin…

ulama mengatakan nama iblis adalah azazil ..

azazil or iblis telah berjanji menyesatkan seluruh zuriat adam..

azazil takkan or never menjadi saka... dan dia takkan berdialog dengan manusia kecuali manusia yang digelar dajjal

P.R.Ruhaniah said...

kalu nak baca n tak nak sapa2 datang tembus badan,
maka kenela baca dengan ilmu, berguru dan lebih afdal dengan guru yang ahlul bait

Anonymous said...

kalau anak dara yang kene rogol ngan hantu raya. still ade dara lagi ke x?

EZ MiND said...

Salam..sy marzuki dari k.bharu..sy nk tnya tok skit..klau ikut hukum wlpn brstubuh dgn makhluk xbrjasad kira zina jgk klau saje2 melayan bnda tu kn tok? Tp cmner plak klau hal tu brlaku diluar kawalan ssorg tok?mknanya org tu xmmpu nk halang si makhluk tu olh krn jin ni ada jgk la ilmu kunci smua prgerakan klau ilmu dan iman mnsia tu lemah, dlm hal ni kira brdosa ke tok?

EZ MiND said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails