Saturday, August 28, 2010

Berkomunikasi dgn Roh Idofi anak yang tidur

Dulu orang tua2 selalu ajar kalu nak anak ikut cakap ,tak degil ,nak suruh dia jadi apa bila dia besar nanti bercakap kat ubun2 anak ketika

dalam keadaan mamai tu,nanti dia akan perlahan-Lahan berubah ikut apa yang kita nak..

Kaedah yang aku nak ijazahkan ni berlainan, boleh cakap ketika anak tidur

nyenyak..Dan dalam keadaan tidor nyenyak tu,roh idofi anak kita

Akan beri isyarat yang dia mendengar apa yang kita cakap..ketika anak telah beri

isyarat bisik la apapun pada dia, insyAllah dia Akan taat

Dan patuh..tap kalu anak dalam badan Ada saka susah sikitla nak dengar ckp kita..


Kaedahnya begini...

1-Shahadat..

2-Bismillah

3-selawat..

Kemudian amik jari tengah kita perlahan-lahan........

Jari tengah kanan dan letakkan perlahan-lahan di pusat anak,perlahan2 ye ,jgn smpai

anak tersedar tau...

Kemudian bagi salam pada roh anak 'assalamualaika hai roh nama anak binti mak....

Sekiranya ......dengar, gerakkan jari/ or gerakkan kelopak mata....bergantung pada

apa yang kita nak ..

InsyAllah anak akan bereaksi...adakalnya apabila kita menyuruhnya menjadi budak

baik,taat ayah,taat agama...anak kita akan mengangguk-angguk dalam tidor..

Ketika tido,roh hakiki keluar, roh idofi tinggal di badan,ramai yang panggil roh

idofi ni nyawa.....

19 comments:

Anonymous said...

salam tok,
teruskan .. :)

Anonymous said...

minta izin untuk guna amalan ni tok,

alexa said...

Salam, Tumpang tanya, sesiapa pun boleh guna amalan ini? kemudian bila dah selesai bercakap dengan anak macam mana nak tutup conversation itu. Terima kasih

mimi said...

Assalamualaikum,

Boleh dipraktikkan pada suami yang baran & kaki control?

Tok Said said...

Selalunya diguna untuk anak yg velum akil blight, alexa maksud awak yg bukan agama Islam ker

alexa said...

Tok,
Walau saya orang biasa yang tak di ijazahkan pun boleh ke? Anak2 saya 'liat' sanagt bila suruh baca buku. Boleh guna kaedah ini juga? Terima kasih

Tok Said said...

Degil kena tgk puncanya,byk yg sy jumpa degil angkara jin bersarang dalm badan, Jin itu la sifatnya,sama dgn atoknya Iblis..sekiranya badan anak bersih dr Jin,sesiapa pun boleh guna kaedah ini

mimi said...

Mcamana pula kes batin ssorg yg dah diikat/dikunci bg tujuan sihir? Ada kaedah utk melepaskan diri/buka kunci ikatan?

BrO said...

tok, macam anak akak den kan, ado sorang ni betul degil n liat kalau bab nak solat...

punca jin ke?

den malas nak scan, bukan apo, takut den salah lak... hu3x...

now, hari2 jin masuk dlm badan den...

jenuh nak membuang je... hahahaha...

nanti lepas raya den bawak sekampung dtg jumpa tok...

Tok Said said...

mimi,ada beberapa ikatan sihir dan punca sihir, ada yang sihir tidak melibatkan jin, dan melibatkan jin,
bagi sihir yang melibatkan jin mudah, tapi bagi jenis yang tidak melibatkan jin,kadang2 saya sendiri kena...ini sihir tahap tertinggi, dia menggunakan kaedah puja..bagaimana pun ikatan tu tetap dapat dibuka ..insyAllah...kaaaf ha ya aiiin sooood,ha miiiim aiiin siiiin qooof adalah ayat buka kunci, ataupun amalkan selawat tafrijiyah

Tok Said said...

Bro..jgn suka-suka main tangkap jin,ari tu jin yang ko tangkap garang

BrO said...

Baik tok...
Maafkan den...

jebat said...

salam tok..selawatsyifa' dan tafrijiyah tu sebaik2nye nak amalkan camner..bpe kali kne baca dlm sehari..mtk pencerahan tok..tq

jebat said...

dah tau..dah tau..sorry tok..x prasan lak yg tok dah gtau di bwh ni..hehe..tq2

Anonymous said...

salam ..terima kasih kerna membalas email saya dan diatas keizinan untuk mengamalkannya saya akan mengamalkannya ...tapi tok kirimkan alamat dan no teliponnya apapun saya ucapkan ribuan terima kasih di atas segalanya semoga tok said dilimpahi selamat sejahteranya aminnnnnnnnn

Anonymous said...

salam,jazakallah,trima kaseh byk ilmu yg tok berikan...cumoo nak tnyo tok ni umo bapo?panggey tok je...takpo ko?

Anonymous said...

assalamualaikum..mohon guna dan amalkan..terima kasih..

Anonymous said...

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ
mohon utk mengamalkan ilmu ni..

gazza said...

Assalaamu'alaikum Tok.
Mohon ijazahnya dan izinkan saya untuk mengajar orang lain.
Terima kasih Tok.

Related Posts with Thumbnails