Thursday, September 2, 2010

Mandi Limau

Kenapa mandi limau?

Ramai perawat menggunakan kaedah mandi limau bagi tujuan perubatan, tapi ada jugak

yang tak gunakan limau langsung, guna daun bidara, mandi garam dan sebagainya la...

Kenapa perlu limau..


Limau ni umpama sabun bagi jasad kita yang batin..kan kita hidup zahir dan batin...

Jadi mandi yang zahir guna sabun, mandi yang batin guna limau la

Bila kita ada terkena sihir, saka, kencing jin, ludah jin, sial sesuatu tempat

terlekat pada kita, sial orang lain terlekat pada kita, orang tengah buang sial kita

lalu kawasan tu....dan macam2 lagi


ini antaranya..penerangan secara ala kadar kenapa perlu limau

1- Sihir akan menyebabkan tubuh badan di tempat-tempat tertentu hitam bertompok2,

tompok itu la kita panggil bisa-bisa badan kesan dari serangan JIN, boleh jugak

ditarik pakai telur, pisau, or perawat yang kering pakai tangan je..walaupun sudah

ditarik, tetap jugak kena basuh dgn limau, contohnya taik lepas dah kutip,ada bau

dan terpalit sikit2, so kita basuh ngn air sabun kalu nak bersihkan...

tompokan bisa ni menyebabkan badan kita lenguh2 dan sakit...dari kesan tompokan

sihir ni la, perawat boleh tahu dimana sakitnya tubuh badan seseorang..


2- Sial umpama satu selubung aura hitam yang menyelubungi tubuh sesorang...sapa yang

dah terkene benda ni memang sial je manjang, buat apa pun tak boleh...ada 2 kes

sial,1 sial sebab asik buat jahat dan menipu duit orang, aniya orang, hasad dengki

ngn orang, sentiasa bersangka buruk sesama manusia, busuk hati, iri hati, maka

dengan kerana sifat2 ni, satu aura sial akan datang pada tubuh kita...simple je dia

punya pepatah buat baik dibalas baik,buat jahat,jahat la balasanya..nampak

mudah,tapi bagi yang belajar ilmu law of universe, hukum karma, energi positif n

negative.... dia akan jumpa apa yg aku katakan ni...jadi kalau nak bersihkan dari

aura sial ni, kita kena berbuat baik balik,maka jenis sial ni akan hilang

perlahan-lahan dan digantikan dengan aura putih yang baik...umpanya sedekah..jujur,

amanah...or yang paling senang nak tau nak dapat aura yang putih ikutlah sifat nabi

...PASTI DAPAT...kes sial yg ke2 ni barula boleh mandi limau, sial yang tanpa

disengaja or sial yg disihir..contoh,kita bercampur dengan orang yang sial,maka aura

orang sial tu terpalit pada kita,perlahan-lahan kita pun jadi sial..kita campur ngn

org baik,aura baik dia pun terpalit pada kita,perlahan-lahan kita pun jd

baik..begitula ada nya..ada hadis tenntang ni kan..sentiasa berdamping dengan orang

yang berakhlak mulia..ada sebabnya...paling malang bila kita memang di SIAL kan oleh

tokmoh...ish ish..ini kena berubat la dan mandi limau..sial2 jenis yang bukan kita

buat jahat memang boleh dibersihkan dengan limau..tapi sial jenis penyakit hati,

kena bersihkan hati dulu beb..sebab tu nabi selalu tegaskan berkenaan penyakit hati

ni Rasulullah bersabda yang maksudnya: "Di dalam tubuh badan manusia ada seketul

daging yang apabila baik daging itu, maka baiklah seluruh tubuh badan (jasad), dan

apabila ia rosak, maka rosaklah seluruh jasad, sesungguhnya ia adalah hati". (Hadis

riwayat Bukhari)..maka dari hati kita menipu duit orang, dari hati kita berbuat

jahat, dari hati kita aniya org, dari hati kita menuduh sesama manusia, dari hati

kita membuat kerosakan di bumi..maka2 perlahan2 rosaklah seluruh jasad

3- Tahik Jin, Ludah Jin..semuanya kotor pada jasad batin kita, malah ada Jin yang

mempunyai ilmu yang tinggi, dengan ludahnya sahaja sudah membuatkan badan kita

bisa-bisa dan lenguh2...


Bagi membersihkan kotor-kotoran jenis begini, saya galakkan masing-masing

mengamalkan mandi limau sebeulan sekali or terpulang..

Limau purut adalah jenis limau yang terbaik sekali dalam banyak-banyak limau...cuma

harganya agak mahal berbanding limau - limau biasa..limau nipis pun boleh..

Kita boleh buat sendiri je mandi limau ni..bacakan ayat yang sesuai..potong cara

yang sesuai, then mandila sendiri kat umah..

kaedah yang aku ada akan diajarkan ketika kursus nanti...

19 comments:

jutawan said...

salam tok said...Macam maner kaedahnya potong 4 tu tok..harap tok Ajar dalam blognya...HEhe..Anak2 baru belajar sila encik sudi ajarkan..hehe

Nur said...

Salam Tok...

Terima kasih di atas pencerahan...
Bertambah suda ilmu sya hari nie...

BrO said...

ADA DUA RUPANYA SIAL NI YE TOK...

IGTKAN SATU JE...

Tok Said said...

nur ada lagi,lama dah senyap...

Tok Said said...

sial angakara diri sendiri,kenala tanggung sendiri

Tok Said said...

jutawan,kalu nak tau kaedah potong n rahsia limau,kena mai kursus la

Nur said...

sya selalu ada tok...
minatla baca2 pasal mistik2 ni tok... :)

Nur said...

Salam Tok...

apa beza mandi limau dan mandi garam tu ya? fungsinya hampir sama juga ke?

Terima kasih dia atas pencerahan...

Mohammad Hafiez said...

saya suka baca komen Tok. Cuma nak tambah satu, Nabi Muhammad saw pernah berpesan, dan perbetulkan saya kalau tersilap , "tiada sial di dalam Islam". Wallahua'lam...

ikhmal_ok said...

ada Mohd Hafiez, dalam islam dipanggil kifarah dosa.

Cara Buang Sial Praktis dan Mudah said...

Infonya sangat bermanfaat dan bagu sekali artikel yang tertulis di website ini. Benar-benar sangat membantu

Cara Buang Sial Praktis Dengan RUWATAN SENGKALA - Kunjungi www.RuwatanSengkala.com

ZURAIDA BASIR said...

tok sy nak berubat..boleh tok call sy@text saya no tel tok...saya l tok untuk jumpa berubat

ZURAIDA BASIR said...

Assalamualaium tok sy nak berubat dengan tok...saya tinggalkan no tel..01133808593 / 0193669634...tok mesej je saya,saya akan tel tok untuk berjumpa+berubat

Cara Membuka Aura wajah said...

Percayakah Anda dengan membuka aura seseorang bisa membuang sial dan meraih kesuksesan serta kekayaan. .

kami punya jawabanya silahkan klik disini Cara membuka aura keberuntungan, Cara membuka aura Kecerdasan,Cara membuka aura kecantikan

jika Anda ingin membuka Aura kami juga melayaninya GRATIS hanya di bulan ini.

silahkan klik disiniLayanan Buka Aura Gratis

cara sukses said...

di era sekarang ini, semua orang menginginkan sukses , entah itu sukses dalam bidang rumah tangga, pekerjaan dan lain sebagainya. namun sangat di sayangkan hampir semua orang tidak mengetahui cara sukses yang benar dan terbukti ampuh mengantarkan orang ke gerbang kesuksesan, banyak dari mereka yang terjebak dengan cara instan yang akhir nya malah membuat mereka terpuruk dalam meraih keadaan yang jauh dari kata sukses, untuk itu proses untuk meraih kesuksesan juga perlu untuk diperhatikan. untuk anda yang ingin meraih kesuksesan kami tawarkan sebuag rahasia sukses yang akan menuntun anda meraih kesuksesan. silahkan klik disisni =>Rahasia sukses

cara sukses said...

di era sekarang ini, semua orang menginginkan sukses , entah itu sukses dalam bidang rumah tangga, pekerjaan dan lain sebagainya. namun sangat di sayangkan hampir semua orang tidak mengetahui cara sukses yang benar dan terbukti ampuh mengantarkan orang ke gerbang kesuksesan, banyak dari mereka yang terjebak dengan cara instan yang akhir nya malah membuat mereka terpuruk dalam meraih keadaan yang jauh dari kata sukses , untuk itu proses untuk meraih kesuksesan juga perlu untuk diperhatikan. untuk anda yang ingin meraih kesuksesan kami tawarkan sebuag rahasia sukses yang akan menuntun anda meraih kesuksesan. silahkan klik disisni =>Rahasia sukses

tambahan , informasi tentang Batu Bertuah silahkan klik disini => Batu Mustika

batu mustika said...

Tambahan Info Menarik 

 
di era sekarang ini, semua orang menginginkan sukses , entah itu sukses dalam bidang rumah tangga, pekerjaan dan lain sebagainya. banyak yang menempuh jalan pintas seperti Pesugihan namun sangat di sayangkan hampir semua orang tidak mengetahui cara sukses yang benar dan terbukti ampuh mengantarkan orang ke gerbang kesuksesan, tanpa Ilmu sukses banyak dari mereka yang terjebak dengan cara instan yang akhir nya malah membuat mereka terpuruk dalam meraih keadaan yang jauh dari kata sukses , untuk itu proses untuk meraih kesuksesan juga perlu untuk diperhatikan. untuk anda yang ingin meraih kesuksesan kami tawarkan sebuag rahasia sukses yang akan menuntun anda meraih kesuksesan. silahkan klik disisni =>Rahasia sukses



tambahan informasi tentang Pesugihan halal silahkan klik link di bawah ini



=> Pesugihan tanpa tumbal  

pesugihan tanpa tumbal adalah pesugihan hala yang sangat mudah untuk dilakukan karena pesugihan ini selain tanpa tumbal juga tanpa ritual

=> Batu Mustika 

batu mustika ini bermanfaat sebagai sarana spiritual yang bisa dimanfaatkan untuk ageman dengan berbagai manfaat

=> Batu Bertuah 

batu bertuah ini hampir sama manfaat nya dengan batu mustika hanya saja batu bertuah mengandung khodam





Percayakah Anda dengan membuka aura seseorang bisa menunjang kesuksesan dan meraih kekayaan serta membuat anda tampil lebih mempesona. .

kami punya jawabanya silahkan klik link di bawah ini  



=> Cara membuka aura kecantikan

adalah cara membuka aura dengan memanfaat kan sarana buka aura yang bermanfaat untuk menambah kecantikan seseorang dengan Inner beauty



=> Cara membuka aura wajah 

adalah cara membuka aura dengan memanfaat kan sarana buka aura yang bermanfaat untuk menambah kharisma, wibawa serta pesona seseorang dengan membuka aura wajah

=> Cara membuka aura Jodoh

adalah cara membuka aura dengan memanfaat kan sarana buka aura yang
bermanfaat untuk mendekatkan jodoh



jika Anda ingin membuka Aura kami juga melayaninya GRATIS hanya di bulan ini.

silahkan klik disini=> Buka Aura Gratis



Anda sedang patah hati ? silahkan klik disini => Obat Patah hati 

cara membuat wanita tergila gila said...

Salam Sukses , sedikit informasi untuk anda

untuk anda yang sedang patah hati silahkan klik disini => Obat Patah hati

bagi anda yang sering cinta nya ditolak silahkan temukan solusinya klik disini => Sarana Pengasihan ampuh


Liat juga yuk? klik disini =>kata-kata Patah hati

Norman man said...

assalam..sy dh trslh masuk dwt dlm aknorg lain.
sy dh buat kaedah batu bata 3 hari brturut2..
1.apakah tanda yg org brknaan tlh mnerima amalan yg tlh sy lakukan itu.
2. adakah bata itu boleh digunakan berulang kali

Related Posts with Thumbnails