Tuesday, September 28, 2010

Bertempur dengan Sekumpulan dukun Dayak

inilah dugaan aku yang paling tinggi dalam sejarah perubatan...

hampir kecut perut aku kena serang ngn diorang ni..aku rasa diorang ni handal sgt

dgn ilmu setan sebab diorang takda benda lain nak buat..tv takda,video takda,astro

takda,pusat beli belah takda...duduk dlm pendalaman..hari2 duk beramal ilmu je

kut....


Satu hari tengah aku membuat rawatan di bilik bawah, wife aku bg signal bahaya kat

bilik atas..ni mesti kena serang bisik aku..

aku berlari naik ke atas..tetamu yang lain pandang je...

Sampai atas wife aku merintih kesakitan..meleleh air mata dia menahan kesakitan yang

amat sangat..jantung aku berdegup laju...ni la benda yang paling merisaukan aku

kalau merawat orang..kalau aku tak dapat diorang hentam,anak bini aku diorang kacau..


Kesian wife aku..dia yg selalu jadi mangsa..aku pandang dia yang terbaring

kesakitan..

Aku pegang kepala dia..tiba2 dari tebaring dia merintih kuat melonjak bangun..

Suara percakapan dia bertukar bahasa asing....

Bercakap bahasa sarawak yg aku tak faham...yang aku faham dia kata nama aku KAKAI..

Aku dukun..aku mahu bini ko mati....

Ya Allah..apa ni..ni bukan Jin yang masuk tubuh isteri aku..ini roh dukun yang

meraga sukma datang sendiri mencabar aku...


Aku baru je nak serang dia secara batin dia lari...wife akupun pengsan..perlahan-

lahan aku sentuh pusatnya,seru roh wife aku pulang ke jasad...

dia pun mula sedar..tapi tak mampu bercakap..banyak bisa diperutnya aku tgk,si dukun

datang dengan bawak bisa dan tinggalkn ke dalam perut wife aku..kemudian lari...

Takpa,kemana ko nak lari sang dukun dayak..kalu ko dah berani datang, ko mesti

berani tanggung akibatnya...

Aku amik balik semua bisa2 yang tinggal di perut wife aku,dia sakit teruk mlm

tu,terus tido langsung tak bermaya...

Tok Itam datang..dia pun cedera, rupanya dia disumpit oleh si dukun dayak..memang

handal bisik hati aku..tok itam pun ko sumpit...aku pulihkan tok itam sekali

walaupun tok itam melarang aku,katanya sumpit itu beracun, kalu terkena tangan aku,

susah mahu pulih,tapi aku degil,aku cabut juga sumpit tu,aku tarik bisa sumpitnya,

kesian tok itam, dah banyak dia tolong aku, semoga Allah tingkatkan lagi darjatnya..

Sejak bulan puasa hari tu, tok itam dah tak pakai pakaian pahlawannya, tapi dah

mula berjubah...


Aku pun solat, minta Allah swt tunjukkan aku ilmu apa yang dipakai oleh si dukun ni..

Firasat aku pun sampai..hmmmm...ilmu mengeluarkan Roh diorang teramat tinggi..umur

menjangkau hampir 100 tahun..sama seperti ilmu meraga sukma...kalu diorang suka pada

mana2 perempuan, diorang masuk kedalam jasad laki yang sedang bersetubuh untuk

merasa sama pasangan laki tu..dashat sungguh ilmu ni...dulu je aku pernah dengar

ilmu ni, tp tak pernah berdepan,ni la kali pertama aku berdepan...

Kali ni aku rasa kecut perut.....bukan jin yang aku nak hadp skarang...

14 comments:

Anonymous said...

la hawla wala quwwata illa billah,

semoga tok berjaya hadapi musuh2 Allah.

mohd said...

sedang membaca...
S.A

jebat said...

salam tok..(mlm tu aku ada kat rmh tok) mcm mana dgn dgn dukun sarawak (apa nama ntah..naka bangai) yg dtg tiba2 serang tok mlm tu..adoii..seram aku tgok tok berlawan dgn dia..moga Allah sentiasa lindungi tok sekeluarga..

Tok Said said...

fuhhh....den lagi seram..kul 6pagi pun ada yg dtg menjenguk kat luar pagar umah..

Anonymous said...

Tok sambungan nya biler tok ?

Nur said...

byk nya dugaan jadi perawat nie...
Semoga Tok Said, keluarga dan kawan2 sentiasa dalam lindungan Allah SWT dan dijauhkan dari sebarang musibah... Amin...

BrO said...

Salam tok...

semoga ALLAH melindungi tok sekeluarga...

Tok Said said...

doa la,jgn sapa2 terkena sihir dayak ni..subhanallah dashatnya

Hamba Daif said...

insyaallah tok...

mggu ni den dtg...

mggu lepas ada poblem skit la tok...

-zul-

ciko said...

ASKUM..TUAN BOLEH NASIHAT TAK..KALAU JEMBALANG/JENIS HANTU MASUK DLM BADAN..MENGAPA KITA PAKAI PERMOHONON DAN YASSIN FADHILAH PUN DIA TAK MAHU KELUAR..JZKLH

Anonymous said...

salam sapa yg guru kat sini sy new follower tlg bg tnjok ajar... nama saya khairul bkn keluarga berada sgt sebab ni pon kat cc... sy dgn penuh ikhlas ingin sgt belajar ilmu tp tiada bimbingan sesiapa yg sudi dgn ikhlas tlg lah bantu sy sms lah ke 0178708567 salam

Anonymous said...

Saya mohon perubatan...tolong ubati saya...bagaimana hendak dapatkan bantua.

Mohd Solehin said...

Ya allah...abg klo ader cara mlawan org2 utan nih..kongsi gan saya...ibu sya pon dikerjakan disihir oleh dukun sakai...byk dah brubat nihh...

Sumandak Sabah said...

Saya berketurunan dayak. X semua dayak jahat. Kaum dayak baik n ramah tamah. Klu dh Islam atau Kristian dia orang lebih mendalami agama. Alhamdullillah sbg Islam semua tu dh kami tinggalkan n hya mengamalkan budaya saja :)

Related Posts with Thumbnails