Thursday, August 19, 2010

Sihir Tanah Kubur

Banyak orang yang berniaga tak tahu sebenarnya kedai diorang dah kena sihir ngn

tanah kubur...


Susahke nak buat sihir ni...sonang ajo dud..tak perlu jumpa orang asli pun, sendiri

boleh buat..


Tanah Kubur, adalah kawasan orang mati, secara automatiknya tanah dikawasan kubur tu

mempunyai aura orang mati...kalau dah namanya pun MATI..mana-mana kita pegi bawak

tanah tu, dah tentu tempat tu pun jadi MATI..


Ada juga kes cukup sekadar dapat tanah pun, dah tutup kedai, tapi kalu kita amik

salah kubur, hantu dia pun ikut skali la, so mana kita campak tanah tu, situ la

hantu dia duk berlegar, sebab tanah tu HAK dia, dia marah daaaa, so dia duk asik

kacau la kawasan di mana tanah tu dibaling...tapi ada jugak orang pandai, dia cakap

ngn hantu tu, ni rumah baru kau, hahah, suka la hantu tu....


Mudah je cara nak buat ilmu sumpah tanah kubur ni...pergi ke kubur, tak kisah pagi

ke, petang ke, siang ke, malam ke....

sampai kat kubur tu, pilih mana-mana kubur yang agak lama, lagi bagus kalau terjumpa

kubur yang berlubang, atau mendap kedalam tu....sebelum amik tanah tu, pegang batu

nisan tu, goyang 3 kali batu nisan tu sambil baca

Hai...........kubur.........aku............pergi....................


he hehe,ayat tak leh ajar, kang ramai orang kena baling tanah kubur kang..... lepas

dah amiktanah tu, baling la kat tempat yang kita nak, kalau kat kedai tutup la

kedai, kalaubaling kat umah, sesapa yang terlangkah tanah tu sial la jadinya, umah

dia hilang la keberkatan,rosak fengsuinya, tertutup la perlahan-lahan rezkinya....


Cara nak menawar SIHIR ni

Sonang ajo, baca yasin Fadhilah...amik limau 3 biji,satu baldi air, abis je baca

Yassin Fadhilah tu, potong limau yang 3 biji tadi, masukkan kedalam air, renjis

keliling tempat yang kena...insyAllah selesai...

Sapa nak tahu kaedah yassin Fadhilah tu, pegi tanya kat murid-murid yang den dah

ijazahkan...

Sapa yang hati busuk tu,yang duk mengata orang, bersyak sangka ngn orang, menuduh

sesuatu yang tak tau, sorila, ko minta apa pun den tak bagi,...bersihkan hati

dulu..

Firman ALLAH SWT

Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani ( Al Hujraat, 12 )

11 comments:

jebat said...

salam tok..bpe kali nk kne baca yassin fadhilat tu..
haa aku pun dah dpt ijazah dr tok yassin fadhilat tu..mmg hebat..ada pak imam kecek kat aku tp aku ckp gi mntk kat tok..hehe
sape2 yg tuduh dan ckp tok bukan2 kalau nak, gi jumpa minta maaf kat tok dulu la..

awangbagan said...

nti la aku baca kn dan kasi mandi mamat yg busuk hati tu ye tok, kasi dia nmpk nikmat Allah yg Allah bg kat dia...syukur lah nikmat2 yg kita dpt dariNye.. patutnye korg bersyukur sbb ada org mcm tok yg sedia nk bantu org, korg nk tau x..aku pnah tgok tok buangkan saka dr abg tu..bkn satu..tp 7 bro..kat 2 jam bru settel, abg tu bg rm20 je..tok tak tgok pun duit tu..lu org fikir la sendiri..klu gi buat tmpt lain, lom buat dah bgtau kos buang saka rm200..300..ada tu beribu..tp cara khurafat..aku tgok tok, sebut pun x..yg aku nmpk tok puas dpt tlg abg tu..Segala Puji2an Untuk Allah

BrO said...

salam tok... mak den penah kena tanah kubur ni tok... orang pedajal...

boleh ko den suruh mak den amalkan yasin tu??

tntg cara potong limau tu potong cmna tok?

Tok Said said...

boleh bg keluarga amalkan,cuma tatacaranya seperti yang di ijazahkan la,limau tu, ko dtg umah la nak ajar,mcm mano den nak ajar pakai menulis ni, kalau kes2 yg kuat, suh mak mandi limau sekali selepas selesai baca Yasin fadhilah

BrO said...

ok2 tok... den smpai nanti.. insyaallah...

akusorang1 said...

brO,den folo skali bleh kot..jumpe tok,hihihi..

iEsHa said...

Assalamualaikum, nk tanya.mcm mn nk tau klau kite kene sihir dgn menggunakan tanah ni yer??

Syurga Jannah said...

Salam tok mcm mne nk tau tmpt yg di tabur tanah kubur..klo x pasti bole ke renjis air limau secara rawak keliling uma..terima kaseh

Syurga Jannah said...

Salam tok mcm mne nk tau tmpt yg di tabur tanah kubur..klo x pasti bole ke renjis air limau secara rawak keliling uma..terima kaseh

Zaleha che ali said...

Nope bagi alamat nak ke pusat rawatan nie,urgent,trm kasih.

cikgu wawa said...

sy pernah pegi satu kedai ni.. dekat setahun sy x pnah nmpak, rupanya kedai tu dah ditutup dgn sihir tanah kubur ni.. ramai lg kwn2 bisnes pun tapi selalu sakit dan diganggu.. lastly akk kedai tu berikhtiar dgn pati bidara limau purut dan sembur kedai dgn bidara setiap hari.. Alhamdulillah .. perniagaan dah ok n org dah nmpk kedai dia.. sape yg mmerlukan produk bidara syifa, boleh pm 0189854991

Related Posts with Thumbnails