Wednesday, July 14, 2010

Perjanjian Syaitan- Erica ( Istana Syaitan )

Apabila aku sebut syaitan, bermakna gangguan yang kena tu bukan sebarang

gangguan,sekiranya hanya gangguan Jin,itu adalah perkara biasa..sebab tu kita

digalakan mengamalkan Auzubillah hi minasyaiton ni rajim...mohon perlindungan dari

Allah dari Syaitan...bukan Jin..Iblis pastilah nenek moyong bagi bangsa Syaitan...


Jin biasa,tak mampu mengganggu orang yang menjaga amal apatah lagi menghafal

Al-quran,lain ceritanya kalau jenis Syaitan..mati pun dia langsung tak takut,sebab

tu la aku dapat lesen kalau gangguan dari syaitan,di haruskan bunuh terus tanpa

bicara..


Malam tu ramai sungguh yang datang ke rumah nak buang gangguan2 jin kat umah

aku..membebel bini aku,dia cakap umah kita ni dah jadi umah hantu..hehehe,aku pun

cakap apa nak buat,kita kan tolong orang, bila kita susah nanti Allah tolong kita

terang aku..InsyAllahla..org pertama yang muncul didepan rumah aku malam tu adalah

si Jamal la,masalah anak dia yang kena rasuk balik,mengikut ceritanya kali ni nenek

kanak-kanak tu datang cari cucunya...


Aku pun mintala Jamal dan anaknya berdepan ngn aku,aku panggil si nenek kunun-

kununya la tu,dtg dah..meh sini ckp aku, haaa apa ko nak,aku la yang culik cucu

ko..diam je si nenek ni..aku tanya lagi,dan lagi..dan lagi..tiba2 dia menjerit dlm

badan si shaz..mmmaaannnaaaa cucuuu aaakkkuuu...terketar-ketar suaranya dgn volume

tinggi....opocot..teperanjat akuuuu, hantu ko ni nenek,boleh kena heart attack aku

ko tau tak..gumam aku,ko bayangkanla,tibo-tibo dia bersuara dgn high volume...


Cucu ko aku dah hantar tmpat cantik,dia budak lagi,belum akil baligh..aku tak

pedulik,cakap si nenek,aku nak ko panggil balik cucu aku...eh eh,apasal aku nak

panggil,biar la diorang kat sana,sekarang ni aku nak ko berambus dari badan budak ni

warning aku...akuuu tak mahuuu,aku nak ko panggil cucu aku dulu ,balas si nenek ni..

aku diam jap,nak tgk sapa sebenarnya si nenek ni..ish ini roh si sister,apa dia buat

kat sini pulak..pakaian dia sebijik mcm sister kat dlm tv tu,cuma muka dia di make

up agak ngeri...mata dia takda dah,hidung kemek..eh bukan kemek ni,ni terus lubang

idung je,senangla dia bernafas bisik hati aku..cuma tudung dia je cantik lagi..


hoi sister,apa ko buat sini ha,padan muka ko,dulu masa hidup taknak masuk

islam,skrang dah mati kan susah...aku sekolah kan si hantu ni..buang karan je nak

sekolah kan sister hantu ni..ahhhhhh,ko diam,aku nak cucu aku..kalu ko nak cucu

ko,ko kena janji tinggalkan badan budak ni terang aku kat dia..sister tetap

berdegil,last2 si sister cakap dia xnak pun kat cucu dia,dia ada sorang cucu pun dah

cukup,si Erica..hahhahaha..aku takkan tinggalkan budak ni,aku sayangkan dia...dalam

badan budak ni aku dan Erica akan terus tinggal disini..hahh haha haaa

ooo..siap ko nenek..terimalah ko pembalasan hari ini,aku jurus si nenek,aku bakar

skali,dia meraung-raung kepanasan,tapi tetap degil,dia tak pedulik,susah jugak ni

bisik aati aku yang suci murni ni..hehe,kalu jin ko,setan ko,senang aku semolih je

leher dia,tapi masalahnya ni roh,nak somolih apo,dia dah mati lamo dulu

dahhh..takpalah aku terus je la bacakan ayat2 hafazan..hehhe,korang lancar tak ayat

hafazan,mana tau esok family korang kona kacau dek hantu,senang baca ayat hafazan

je..


Ayat hafazan ni nampak remeh,tapi bagi sapa yang tahu rahsiaNya...takyah baca ayat

panjang2,cukup al ikhlas je,silap-silap lebur semua jin dan syaitan..Iblis tak leh

la ye,sobab dia dah dapat lesen postpone ajal...

Lagi terbaik kalau dah kenal diri sebenar diri...sekali hembus smua jalan..

Aku terus tambah api dgn bacaan-bacaan ayat Quran lagi,ni kalau aku guna ilmu batin

or jurus dalaman aku sure tak jalan punya..kalau kesan pun mungkin umpama

digaru-garu je rasanya,so baik aku henjut pakai ayat suci lagi senang,pahala pun

dapat banyak...api terus ku tambah,si nenek dah mula hilang sifat angkuhnya,meraung

kepanasan..mula merayu pada aku ingin pergi,aku bagi peluang,tapi nenek ni tipu

lagi,apa dia ingat aku ni bodoh yoo, kancil boleh la ko tipu,ni aku la audi TT turbo

lagi..

Takpo,ko tipu la lagi,aku antar halilintar memecah 7 petala langit dan 7 petala

bumi,ilmu yang aku dapat dari ayah aku,di bawa masuk ke malaysia oleh bekas MB

selangor dulu..korang ingat tak ada MB selangor dulu yang naik helikopter then

terhempas,rilek je dia keluar cuma jaket dia je calar-calar sikit, yang lain semua

berpindah alam,ni la salah satu ilmunya,apabila sampai ke tahap tertinggi,buah

kelapa dia jurusnya pun jatuh,tapi aku tak smpai tahap tu lagi bang... dia dah level

mahaguru,aku ni anak-anak ikan,so kalu korang nak suh aku test ilmu kasi helikopter

terhempas,tunggula kuncing keluar crown dulu,barula aku buat...itu pun kalu

helikopter tu terbang paras reban ayam aku....



Pernah sekali aku bagi jurus halilintar ni kat satu saka kerabat diraja masa tu

hujan renyai-renyai kat luar,gila dashat dia punya saka,ada ke aku baca lau anzalna

dia buat bodoh je sambil menyikat-nyikat rambutnya,ssambil nyanyi-nyanyi dia tanya

aku,ayat apa yang ko baca tu,umur aku dah 4ribu tahun,semua ayat quran aku dah

tau..owhhhh,ini saka raja sudah maacam manusia la,takda takut ngn ayat quran,takda

kesan,mcm baca kan kat orang kapir je,siap boleh ikut lagi...aku pun apa

lagi,mulakan la jurus aku..'aku berada di dalam allah,selamat aku dunia

akhirat,a.....kata orang pada Allah,hu kata orang pada.........,YA Allah aku

bermohon,berilah aku sakti halilintar memecah.............habis je permohonan aku

terus smua orang dalam bilik tu nampak kilat menyambar kat luar,serentak dengan tu

saka kerabat tadi meraung-raung umpama dipanah petir..."aaapppaaa iillllmu yangggg

koo paakkaaaiii ni,kooo ni manusiiaaa ke apaaaa,dah 4 ribuuu umur akuuuu,ni kali

pertama aku jumpaaa manusiaaaa macammm ko".....suara dia mengggeletar kesakitan...ha

baru ko tau,ni la ilmu Allah,aku terus fire dia lagi,kali ni kasi double pulak sebab

aku tengok dia boleh repair badan dia yang kena sambar tadii..aduhhhhh

toollonnnnggggg,leeeeeeeeeeepppassskannn akuuuu,tolongggg akuuuu,akuuuu mengakuuu

kalaahhhhhhh....bila dia da campak bendera putih aku pun behenti reload jurus aku.


Cucu tolong la pulihkan badan aku ni,merayu si saka kerabat ni,aku pun cakap ngn

dia,aku pandai fire je,bab pulih2 ni mana aku tau nek,tipu aku,aduhhhh mati la aku

ni cu mengeluh si nenek ni..aku pun mula masuk jarum,nenek 1 je cara ko bulih

pulih,ko peluk agama aku,nenek kerabat ni menolak,abis la ilmu aku cu kalau masuk

agama ko...aku tanya dia,apa yg ko sayangkan ngn ilmu ko ni,bukan handal pun,baru

bagi peringkat pertama halilintar pun ko dah K.O,belum aku bagi sampai peringkat ke

7,kencing aku pada si nenek kerabat...aku mano ada smpai peringkat 7,aku blaja ngn

bapak aku pun tak abis lagi,ni saja je aku koncing dio..


Nenek kerabat raja ni pun mula pikir,sambil bpikir,sambil mengeluh,sambil menahan

kesakitan,ko bayangkan la si nenek kerabat ni punya perasaan skrang ni.....baikla

cu,aku masuk agama ko,boleh ke aku masuk,aku ni jahat..ko kan hamba Allah

jugak,bukan Makhluk tuhan lain sambung aku,boleh la.....Alhamdulillah terus dia

mengucap 2 kalimah shahadat..sapa yang kali pertama tengok aku islam kan jin mesti

menitik air mata..sedih tgk jin kafir laknat di masuk islam..aku sebenarnya takdalah

sedih tapi bila tgk puak-puak karkun ni menangis bila jin diislamkan,aku pun turut

sebak..tapi sebak je la..air mata jantan ku ni begaar sangat nak turun....cuma satu

je buat aku terharu,ada 1 jin yang aku islamkan dulu,serentak dia mengucap kalimah

shahadat aku ternampak terbuka laluan cahaya terus naik ke langit..entah apa yang

aku nampak aku pun tak tau..entahla mungkin khayalan aku...



Jin-jin yang kita islam kan InsyAllah,akan jadi penyelamat kita di akhirat

nanti,mana tau amalan tergantung,tiba-tiba ada jin dtg mengaku dia di islamkan oleh

kita..dapatla ganjaran nanti,selagi kita ikhlaslaaa......


Dah jauh aku melalut,mana aku tadi yeee....haaa jurus halilintar menghantam si nenek

yang berada dalam badan Shaz tadi,nenek tu terus meraung,dia mendegus,dalam dengusan

dia,aku dengar dia bercakap "Ericaaaaa kau lari dulu,jagn tolng aku,biar aku je yang

berlawan"....owhhh si Erica ada sekali menyuruk dlm badan si Shaz ni yee.siap

ko...aku fire Erica skali...dia terus menjerit lagi..ERICAAAA KELUARRRRR JANGANNN

KOOO TOLONGGGGG AKUUUU,PERGIIIII.....


4-5 org bantu aku pegang tubuh shaz yang baru berumur 11 tahun...lepas aku dah penat

melancar-lancar scud halilintar,aku pun mula keletihan,kes kali ni benar-benar

mnguji ilmu cetek yang aku ada..aku take 5 kejap,loceng pun berbunyi tanda waktu

rehat...orang pun datang lap-lap muka aku,sumbat botol air dlm mulut aku,aku pun

kumur-kumur dan minum sikit air..lepas aku dah adjust lenguh-lenguh badan aku,loceng

pun berbunyi lagi.diing dong ding dongg hehehhe,owh waktu bertempur sudah bermula

....

Baru je aku nak bermula pertarungan,adik si Shaz ni pun tiba-tiba turut sama

kerasukan,meraung-raung,semua tetamu yang hadir malam tu melompat ketakutan,tapi ada

jugak melompat tengok penuh minat...aiyoooo apo sudah jadi ni bisik aku,yang si Shaz

ni pun aku tak settle lagi,dtg pulak hantu sekor lagi,ini mcm aku boleh pengsan..nak

sahaja aku suruh family ni balik cari perawat lain,tapi tak aku sampai hati,ni dah

kali ke berapa dia betukar perawat...lagipun dulu aku hampir tolak 1 kes,seorang

ustaz yang pandai dalam ilmu perubatan datang meminta pertolongan aku...KES dia

dashat sungguh...kalu aku bagi rate,ni KES nombor 1 dlm Malaysia,nantila aku cerita

tajuk lain,mungin tajuk yang sesuai MAYAT HIDUP KEMBALI ANGKARA ILMU HITAM..


Adik Shaz mula meraung-raung,tapi yang pelik dia terkam kakkak dia,bukan aku,dia

bergumpal-gumpal,ayah diorang si Jamal panik,muka kusut dan kerisauan..sapo tak

risau oiiii.3-4 orang pegang si shaz,lagi 3-4 orang pegang adik dia,pisahkan

tengking aku...ko musuh akuuuuu,ko tangkap anak aku...mana anak akuuuuu.....jerit si

adik Shaz..aiyoooo ini mana punya hantu pulak..rupanya si nenek dalam badan Shaz ni

jahat,abis dia culik keluarga-keluarga org lain ni,so musuh dia dah mai la nii.......

11 comments:

suhaimi said...

'aku berada di dalam allah,selamat aku dunia

akhirat,a.....kata orang pada Allah,hu kata orang pada.........,YA Allah aku

bermohon,berilah aku sakti halilintar memecah.............
salam,tok..tumpang tanye,jurus ni nk knejmpe tok ke utk ijazah?pe amalannya?1 lagi,MB s'gor tu,YB Muhammad Taib tu ke?

Tok Said said...

bukan Taib,MB yang terlibat dalam 13Mei,carilah...
amalan ni lama,amik masa,kena berdepan

aku said...

tok....
kalu hmbe nak ijazah amalan len yg agak2 simple....
ijazah kot phone bley ke???
-hmba_faiz

Tok Said said...

kalu sekadar nak mengamalkan ayat quran,dlm buku pun boleh,cuma bila masuk bab ilmu,kena pegi sekolah la,supaya senang guru menerangkan kaedahnya

lebai slamb3r said...

salam syeikh tok said..Bila nak sambung lagi story tu...Cantik storynya and banyak ilmunya..hehe...:)

Anonymous said...

salam...tok said...mintak no tipon tok....nak jumpe la dgn tok..ada hal ni...tq tok...salam.

Anonymous said...

Salam tok...
tan sri ghazali shafie kn tok yg trhmpas helikopter tu...
dia mnuntut ngn Haji Sailan kalo x silap sy...
kalo btul dia la...

muhamad nazrin said...

bkn hj sailan tp hj sainan.. arwah tok ayah sy... skg khalifah tok ayah hj sainan ialah hj ali bashar..

muhamad nazrin said...

hj sainan bkn hj sailan.. kg ceringin janda baik..

Azlan alwi said...

Bole tolong cerita kisah hj sainan.....sy ada dgr dia taraf pendekar setaraf pawang nong

Azlan alwi said...

Boleh cerita kisah hj sainan....sy dgr hj sainan bertaraf pendekar sama dgn pawang nong

Related Posts with Thumbnails