Monday, July 5, 2010

Jin Pengasih-suka benar duk dlm botol

selalunya aku kalau nak masukan jin kedalam botol ni mesti kena paksa (bini aku

mesti memekak kalau aku simpan jin dlm botol,mana taknya botol jin tu aku letak

besepah2,ada sekali tu si bibik aku ngok pg buang dlm tong sampah,nasib tak

bukak,kalu buka jenuh jugak aku nak cari jin yg telepas,bukan semua jin aku sumbat

dlm botol,selalunya bangsa jerangkong je,korang nak tau mcm mana tanda

jerangkong,sapa2 yg lebam kat peha besar2,kat lengan,tu jerangkongla,kalu kecik2 tu

pelesit )..banyak kes yg aku jumpa,kalau melibatkan jin pengasih,mesti dia offer aku

duk dlm botol,then cerito la kat aku yg dia ni power,leh buat pompuan tangkap

lelehla,syok la,tmimpi2 la..heran aku,apo suko sgt ko duk dlm boto ni..

Sebenarnya jin pengasih ni ganas giler...ada 1 kes pasangan nak kawin lagi 10 hari

dtg jumpa aku,mak ayah dia tunggu aku smpai kul 1pagi depan umah,masa tu aku takda

umah,sebab pegi buang saka kat umah org,aku ni jarang pg umah org,bukan apa,mana ada

masa,keja dah la balik lambat,mlm smappi je umah org dah standby depan umah,so mana

la ada masa nak ke umah org..tapi ntah mcm mana hati aku tepanggil-panggil pg umah

makcik sorang ni,smpai je sana aku terus tanya..brapa kali buat solat hajat mintak

saya datang sini..banyak kali..ada lebih 10kali..patutlaa...so sambung crito

pasangan nak kawin tadi..minah ni meme la cun gilor,so ramai la yg memendam

perasaan..aku smpai je umah diorang dah tunggu,aku jemput la masuk..dlm masa ayah

dia duk crito pasal masalah anak dia yg nak kawin ni..muka anak dia dah berubah jadi

garang..aku tgk dari cun dah jadi mcm jin dah...aku cakap ngn ayah dia rilek,biar je

dia mengamuk...ayah dia panik..mak dia mengisut-isut lari blakang ayahnya..ye la mak

ayah mana yg tak panik tgk puteri diorang jadi mcm tu,kita pun tak sanggup

tgk...sapa yg kali pertama tgk kes rasukan ni aku rasa mau seminggu tak tido

malam..termasuk la aku..hehee...dia terus mendengus-dengus..aku rilek je tgk..bukan

apa,dah biasa tgk jin mengamuk ni..mudah je petua bila jumpa kes rasuk ni,jgn

PANIK,selalunya ustaz2 ni or perawat ni,bila tgk je kes rasuk mula panik,mula baca

ayat quran kuat2,baca ayat bakar,ayat sambar petir,mcm2 ayat..tapi aku tetap

rilek,apa ayat pun aku tak baca...bukan apa jin ni mcm manusia jugak,kaalau dia tgh

mengamuk kita pun mengamuk belawan la jadinya..sampai 3 pagi pun xabis...aku

berjalan menuju ke arah awek cun tadi,aku pun cakap..hei Jin..jangan mengamuk-

ngamuk..kita selesai cara baik boleh..dia diam masih mendengus-dengus lagi,mungkin

jin ni tgh duk pikir..aik lain mcm je perawat ni,slalu dah mula bakar aku,ni napa

rilek je..agaknyala pikir dia mcm tu la..aku pun tanya lagi,jin..aku takkan seksa

ko,jgn takut,aku nak tanya je..boleh? awek cun yg dirasuk tadi pun mengganguk..dah

stuju la tu..aku pun tanya dia...napa ko masuk dlam badan awek ni,dia pun jawab..aku

nak buat dia suka kat mamat tu..owhhh,pengasih la ni..a'ahh jawab si Jinni ni..dah

berapa lama ko dihantar ni,lama dah,dekat setahun lebih..aku tanya si jin ni lagi,ko

sanggup ke mati demi tuan ko yg antar sini,dia diam je..aku tambah lagi tuan ko tgh

syok2 tido kat umah,ko kat sini bertarung nyawa jumpa aku..ko tau tak berapa ramai

jin sihir aku hantam..dia diam,scan aku la tu kut..dia menggeletar

ketakutan..ramaiiiiii suaranya bergetar..aku tambah lagi..ko pun tau apa aku mampu

buat kat ko kan?si jinni mengngguk..ha kalau dah tahu buat apa ko nak pertaruhkan

nyawa ko..baik ko tinggalkan awek ni..kita selesai baik2,ko pun tak tersiksa..kalu

tuan aku marah mcm mana soalnya..ko takut tuan ko ke..abis ko ingat aku ni tak mampu

ke buat mcm tuan ko buat..dia mngganguk setuju..tiba2 jin pengasih ni jadi peramah

ngn aku..aku hairan la,dah ramai perempuan ni pergi berubat,semuanya siksa aku,bakar

aku,sebatla,rotan la,mcm2,tapi aku hairanla..kenapa ko baik sgt ngn bangsa jin..aku

pun jawab,ye la ,sbb aku tgk ko pun baik...ceh saje je aku Jek sikit jin ni,apa ko

ingat manusia je ke yg suka kena Jek,Jin 10kali suka tau,tak pcaya..cuba korang buat

kalau ada peluang..jin pengasih ni cakap lagi..ko ni baik la,aku suka ngn ko,aku

setuju la tingaalkan pompuan ni..haaaaa kan senang crito..dah settle..aku tanya dia

lagi..berapa ekor geng2 ko ada kat sini..aku ada 5 ekor kat dlm badan,tapi kat luar

ada 2 ekor lagi,tu bukan geng aku,tu tuan dia lain,kalau aku cabut keluar yg 2ekor

tu masuk la terang si jin ni kat aku..ye ke,aku pun jenguk luar halaman aku..or ada

la 2-3 ekor yg duk jenguk aku,tunggu peluang kalau2 pompuann ni available..aku pun

ckp kat jin ni,takpa,yg 2ekor tu biar aku settle,ko keluar la dulu..jin tu tanya

aku,aku nak pg mana,nanti tuan aku seru aku balik..ye tak ye jugak! aku pun tanya la

dia ko ni pegi mana..dia pun jawab,apa kata ko simpan aku dlm botol..mana tau nanti

ko nak gunakan aku untuk pikat mana2 pompuan..hehhe aku pun senyum..sambil senyum

mata aku melilau cari botol dlm umah..ha jumpa pun,aku pun diam pikir2..murid aku yg

ada skali dah senyum2 panjang dpt jumpa jin pengasih mlm ni...dlm hati diorang..dpt

la ngurat mana2 pompuan ni..aku pun tanya la jin balik,ko betul ke nak masuk dlm

botol,yeyyey nak nak nak..hmmm aku diam..dr ko duk dlm botol baik ko peluk agama

aku,dpt blaja tentang islam..dia ckp taknak la..aku tak suka islam,aku suka duk dlm

botol,dia terus pujuk aku agar terus simpan dlm botol..murid aku terus je

setuju,pujuk aku simpan jin ni..aku diam,ish niat murid aku ni mesti lain

mcm2,biasala,masing2 muda lagi,mesti ada target awek2 cun kat luar..aku bisik kat

diorang,nantila aku turunkan ILMU PENGASIH putih kat korang,yg jin ni aku nak dia

peluk islam,sian diorang kalau kita gunakan,selama-lamanye jadi jahat tegas aku..aku

pun terus pujuk jin2 berlima tadi peluk islam,akhirnya diorang

stuju..alhamdulillah..selesai kes awek cun ni,yg jin 2ekor kat luar aku terus campak

jauh2 kat penjuru dunia..aku pasti tak jumpa jalan balik...awek cun tadi pun

sedar..fuhhhh makin cantik rupa paras mu,nasib baikla bini den kek atas,kalu tak mau

bini den menjeling maut kat den...setelah selesai..si aweks cun ni becerita kat

aku,dia banyak dah pergi berubat merata,mana je ada darul iklan kat tv dia pegi,yg

paling best ada 1 darul tu nasihat kat dia kalu nak dtg berubat ulangan nanti bwk

lelaki 7 org tolong pegang..aku pun tenganga..napa nak bwk 7org,dia kata masa dia

tak sedar..dia boleh terajang sekali 4-5 lelaki..makkkk aiii..teperanjat aku,kuatnya

si jin pengasih ni..sambungnya lagi..masa tunang dia nak bwk dia pegi berubat dia

hentak dashboard kereta sampai patah dua..aku pun senyum,nasib baik punya aku kawtim

ngn jin tadi..sebenarnya ada amalan nak tundukan jin ni agar tunduk dan patuh cakap

kita..nanti kalau ada kesempatan aku ijazahkan k..aweks tadi terus bceritaa..ustaz

last yg ubatkan dia suruh dia tangguhkan majlis perkahwinan..takut nanti masa

bersanding bertukar jadi ijau..aku pun senyum..apa punya perawatla..iklan sana

sini..baru jin pengasih dtg dah tak boleh handle,aku bukan apa,kalau tak mampu jgnla

buat iklan sana sini,kesian org,duit banyak belanja,nak kan kesembuhan,tapi abuk pun

tarak...last week aweks cun tu selamat majlis kawin dia,alhamdulillah,walaupun ayah

dia call mintak aku hadir masa majlis nikah dan bersanding,aku just ckp

takpa,insyallah,aku tgk dr jauh..bukan aku xnak dtg..aku betul2 bz,masa aku sikit

sgt..nak tulis blog lagi..hehaha

12 comments:

Anonymous said...

hehe macam citer novel je nak buang jin

Anonymous said...

salam tok,tok kata nk turunkan ILMU PENGASIH PUTIH..teringin gk ni,hihi..bleh kot next post nti :)

Tok Said said...

ko nak wat apo pengasih ni,ilmu pengasih nk kalau salah bwk merana badan,pompuan or laki dtg tak bhenti-henti

Anonymous said...

ya Allah,xmo la gitu,saya nk org sekeliling t'utama isteri suka n p'caya je,xpkai pon pompuan dok rapat gk,tok..bimbang tkut isteri xpcaya saya..

Anonymous said...

igtkan bese je,ya allah,xmo la klo cmtu,nk disayangi org sekeliling tĂștama isteri je,akhir2 ni rmai plak ppmpuan yg rapat,tok..saya syg isteri sy,tok....huhuhu,sapa x syg bini oiiii...

jebat said...

salam..tok saya amat berminat nak belajar cara2 masukkan jin dalam botol..malam sabtu ni tok ajar kat saya ok..tkaceh tok..
pd sape2 yg baca blog atok encem ni, aku sendiri dah brpe kali tgok tok ni rawat org..apa yg tok citer tu mmg apa yg aku tengok dgn mata kepala aku sendiri..korang dtg la tengok..

Anonymous said...

tok org yg kn ilmu pengasih or minyak dagu nie mmg xsdar ker...

Aaron said...

Hehe... Ilmu pengasih putih... Dulu uncle sy umor 60 tgah duduk depn tv smbil borak dgn den, dia cakap kat den and anak dia lagi sowang.. Dia tnya kat kami, nak ilmu memikat wanita tak? Ilmu pengasih... Den ngn anak dia serentak cakap nak nak nak.. Uncle den geleng kepala and cakap.. "cara kamu cakap nak nak uncle dah tahu niat korang xbaik" melepas la jawabnya.... Uncle xnak bg kat kitorang... Moralnya... Bila dioffer ilmu, org yg paling mudah meminta itulah org yg mudah salah guna ilmu.... Wallahualam.. Tak gitu tok? Hhhe... -Salam from sabah-

Anonymous said...

assalamualikum...nak tauk tok tinggal kat maner..kalau boleh nak sgt mintak tlg tok rawat tunang saya..bdn dia asyik gatal2 jer..dah lama juga dia camtu..takut2 kne buatan org..sebab tiap kali bawa check kat klinik doktor ckp alergik jer tp takkan alergik lama cmtu..kalau boleh..nak tok tolong tengok2 kan...email saya kat sahfizas@gmail.com

Anonymous said...

slm....ade x ilmu pengasih utk suami-isteri...bekas isteri asyik cuba cari jln meruntuhkan hubungan sy dan suami - bwg_biru@yahoo.com

abdul sani said...

salam.saya baru juga la jumpa blog ni ...tok saya ada masalh yg melibat kan bekas suami isteri saya ni...dah dekat 2 tahun dia mgganggu saya dan isteri saya dgn mgguna kan sihir atau ilmu hitam ni...saya kecian kan isteri saya sebab dia kena teruk.dah mcm2 juga saya pi berubat baik sekejap je lepas tu dtang balik.mcm2 la dia buat...saya pun dah tahan juga ...bole tok bantu saya ....

Anonymous said...

aslmkum... sy ada masalah skrg neh..berkaitan ilmu pengasih.. abang saya skrg sakit. n bile dibawa berubat, org yg nak mengubat abg saya neh ckp ada benda dlam badan abg sya...n bila ditanya, ayah saya yg turunkan benda 2 kat abg saya dari kecik lagi.. tapi ayah saya x ngaku yg dia bg kat abg saya..ada cara nak selesaikannye?? org berubat 2 bgtau lagi, lau x kluarkan benda 2, abang saya leh jadi gila... skrg neh pon dia xduduk diam..nampak luar normal je..tapi habis bersepah rumah dia kerjakan...harap dapat membantu.. terima kasih..

Related Posts with Thumbnails