Monday, November 22, 2010

Pelalau

Nama sejenis Sihir yang membuatkan teruna dan dara tak kawin2 sampai ke tua...

Malangnya ramai yang kena dan tak percaya dirinya terkena sihir jenis ni.. Baginya..ajal, jodoh, maut di tangan Allah...betullah..takda sapa yang nafikan..hatta takda sebesar zarah pun yang boleh begerak tanpa izin Allah...

Namun nabi sentiasa menyuruh kita belajar dan berdoa...

berr ()sabda Rasulullah shollallahu 'alaih wa sallam: "Tidak ada yang dapat menolak taqdir (ketentuan) Allah Ta'ala selain do'a. Dan Tidak ada yang dapat menambah (memperpanjang) umur seseorang selain (perbuatan) baik.." (HRTirmidzi 2065)

Ya...dan Doa dikhaskan dan diajarkan bagi setiap permasalahan..

1-Tertib Doa
2-Adab berdoa
3-Waktu sesuai berdoa
4-Apa yang hendak di doakan

Ilmu ni la yang nak kita pelajari dulu, dan insyAllah doa kita di kabulkan Allah..

Bagi yang terkena pelalau , hendaklah dia berdoa untuk hapuskan sihir pelalau ni terlebih dahulu..kemudian barula berdoa supaya dipercepatkan jodohnya..bak kata orang putih step by step...

Pelalau adalah satu sihir yang melibatkan Jin..dimana apabila kita mahukan orang tu,orang tu tak mahukan kita, apabila orang tu mahukan kita, kita pulak tak mahukan orang tu...

Ada juga tunang asik tak menjadi, tunang putus..

Bercinta tak kesudahan...3 bulan putus,

Berkali-kali bercinta dan masih tak menjadi...

Bagi kes begini selalunya aku akan tolong buangkan jin-jin dan sihir yang terlibat, kemudian mandikan limau..lepas seminggu mandikan bunga..dan selanjutnya aku bagi amalan doa untuk dibaca setiap hari selepas solat hajat..insyAllah dalam 3bulan ada kesannya

Tapi susah bagi aku ingin menolong orang yang tidak percaya pada perkara2 yang melibatkan sihir dan jinNya...

Alasan yang selalu didengar..SAYA TAK SAKIT PUN...

iya,sihir pelalau memang tak menyakitkan..dia cuma tak nak kasi kawin je.....

ini semua angkara dendam cinta ditolak waktu zaman muda2 dulu.....mungkin juga dendam keluarga..ini la yang selalu aku jumpa..

cuma ada 1 je kes pelik, dimana sekumpulan Jin yang syok kat satu minah ni..dan buatkan semua teruna yang syok kat minah tawar hati..dan sekarang minah tu dah kawin pun dengan Izin Allah...

9 comments:

Nur said...

kesian ye org yg kena mcm ni Tok...

Acid Voice said...

Saya pun alami masaalah yg sama.....camne yek..

BrO said...

contact sifu... insyaallah...

Anonymous said...

salam...Tok, saya Yunus dari KL. Nak tanye apa no hp Tok? Saya nak jumpe Tok...ada hal sikit.

Mahsuri Terakhir said...

assalam saudara...
saya dh puas berubat..berhabis duit...
mmg sama je..x sampai 3 bulan putus..dh berates ribu lelaki sy kenal tp x jadi..x tau kenapa...,mmg ramai ustaz kata terkena pelalau dan saya akui sendiri mmg benar..
saya perlukan pertolongan..mohon tunjukkan jalan...

Mahsuri Terakhir said...

assalam saudara...
saya mohon pertolongan dan tunjuk ajar dari saudara..
saya mmg terkena pelalau...
dh berhabis duit dan ustaz2 saya jumpa tapi masih mcm tu jugak,..
mcmana nak hubungi saudara

TheShasha79 said...

Salam tok, saya nak banyak pergi berubat tok ..buih tok .. sya da 33 tahun masih diganggu pelalau nie.. saya minta tok tolong saya..

YATIE said...

As Salam Dah dapat atasi ke Masalah pelalau ni Mahsuri

Aleesa Aysha said...

masih belum lagi..

Related Posts with Thumbnails