Monday, November 22, 2010

Beza Antara Sihir Dan Jin

Ramai pengamal perubatan yang menggunakan kaedah buang jin dan bisa menggunakan tenaga dalaman (pernafasan) or tenaga batin..aku pun guna gak kaedah ni...boleh je..

Tapi cara ni akan menyebabkan penyakit berulang-ulang...

Hari ni elok..esok sakit balik..elok sakit balik...

Begitula selalunya sekiranya kalu kita sekadar menggunakan kaedah tenaga dalaman dan batin...

Aku kongsikan ilmu aku yg sedikit ni...

Jin yang datang angkara Sihir berbeza dari jenis -

1-Jin yang menumpang ( ini sekali tarik terus elok )

2-Jin Saka ( tarik 100kali pun saka ado jo lagi )

3-Jin Pendamping ( Tanpa izin langsung tak boleh tarik )

4-Jin dari tempat keras ( sekali tarik pun OK )

5-Jin Ilmu ( Tarik hari ni ,esok dia bc mentara datang baru la)

6-Jin yang syok kat orang (selalu hantu raya,diorang ni bernafsu ngn manusia)

7-Jembalang Tanah ( jin yang duk kat paya,ladang,estet, )selalu kena pada perempuan yang tak boleh mengandung

Ada banyak lagi jenis jin yang menggangu manusia, ini je dulu aku ingat..nanti kalu ingat lagi aku tambah...

So hari ni kita bincang jin sihir...kita mesti tahu ,bukan semua yang sakit angkara jin kesan daripada sihir..cuba tgk berapa banyak yang dah aku tulis,...sihir cuma 1 dari banyak angkara...

Jin dan sihir...

kalu sesapa yang terkena sihir..bukanlah mudah sekadr buang jin yang dalam badan aje then sakit selesai..

selepas buang Jin yang didalam badan kita nak lah buang sihir yang dikenakan...

JIN DATANG ANGKARA SIHIR...

Fahamkan ayat tu...

Selagi SIHIR yang berupa asap hitam didalam badan mangsa tidak dibuang...selagi itu la Jin baru akan datang masuk...

Bolehke sihir di tarik gunakan tenaga dalaman?

Boleh je..tapi hati2,kerana dia berupa asap..silap2 dia masuk kedalam badan orang yang menarik...lepas tu orang yang menarik la kena buang jin hari2


BERSAMBUNG...

4 comments:

pjkpalong@gmail.com said...

sako tak leh tarik la kalo gitu.. baru la den paham.. jin pedamping ni tanpa izin sapa tok kalo kito nak tarik?

aku3D said...

Salam Tok Said, apa khabar? xde post terbaru ke? hehe..

Anonymous said...

saya sering sakit badan seolah-olah baru naik gunung. Lenguh2 sana sini dan sakit pada rusuk kiri. Dan rasa bingung, berat kepala, jiwa tidak tenteram, tiada semangat nak hidup dan bekerja, sedangkan saya sebelum ni adalah orang yang amat ceria dan semua kerja disiapkan ikut tempoh masa ditetapkan dan sering mendapat pujian orang atasan. pada kaki sering terasa kebas dan pada jari tangan sering terasa sakit jika nak mengenggam. adakah saya ni terkena gangguan sihir? ada perawat yang bagitau saya ada saka...tetapi tetiba je kena saka yg selama ni saya tak sedar langsung ada saka?

Anonymous said...

Tok. camna nak buang asap hitam tu ye?

Related Posts with Thumbnails