Wednesday, November 10, 2010

Harta Karun yang di Janji Tok Parut













Setelah buat perjanjian pertarungan kali kedua...maka sayembaranya pun bermula di luar rumah aku tepat jam 4 pagi....

Dalam rumah dah tak boleh sparing lagi, atok aku marah kata Tok Parut..so dia ajak sparing kat luar je...leceh betul la...

Malam tu aku batuk teruk, tapi nak tak nak sebab dah kena desak ngn org Tua tu, aku fight jugakla, apa nak buat...dah terjanji....

Macam biasa, tok parut suruh aku serang dulu...

Aku ingat kali ni aku nak bagi 3 jurus serentak la...aku dah tau dia power so hantam terus la....

Dalam pertarungan Makrifat aku....

Aku pun belah tanah ke arah 2 bahagian....dari celahan belahan tu keluar api yang menyambar ke atas...tepat menuju arah Tok Parut...dalam masa yang sama Halilintar terus menyambar kepala Tok Parut dari atas....heheh rasakan ko Tok Parut...


Aku tak berhenti macam tu je...aku terus keluar pedang raksasa thunder cat power dari tangan kanan aku..ini kalu kene Jin ni pasti kiuk...pampppp tepat kearah kepala dia,terus kebawah badan nya..dapat lagi satu parut...

Tapi orang Tua ni relax je pulak lagi, siap kutuk-kutuk aku lagi...aku dah semput ni, terbatuk-batuk dari tadi...

Aku lancarkan serangan puting beliung...dari atas menuju kecelah belahan tanah...dalam puting beliung tu aku masukkan sekali api dan halilntar..so bila dia masuk je dalam putaran tu..dia kena 3 in 1 punya serangan...

Aku biarkan dalam beberapa minit serangan tu..tiba2 dia melangkah keluar rilex je dari putaran tu..." boring la lawan hari ni, tenaga dalaman ko tak keluar semua, kita behenti bertempur la dulu, pegi makan ubat banyak2, lepas 2 hari kita bertempur lagi"

Aiyooooo....apa ini orang Tua pakai ilmu apa...kalau serangan mcm tadi selalunya 1 kerajaan Jin pun riuh rendah aku kerjakan..ni si orang Tua ni rilex je...

Lepas 2-3 hari aku bertarung, keris pusaka ni dia hadiahkan...

Katanya banyak lagi yang dia nak bagi pada aku, tapi semuanya bergantung pada tenaga dalaman aku, lagi kuat aku keluar kan tenaga dalaman, lagi banyak barang aku boleh tarik...

Dan hari ni, Tok Parut turunkan aku 1 ilmu baru...heheheh..ilmu menarik pusaka dari alam ghaib...1 ilmu yang aku idam-idamkan dari dulu...1 ilmu yang Guru rahsiakan dari murid-muridnya...

Selalunya orang gunakan ilmu ni bagi tujuan "PROSES'......

Aku kena luangkan masa 1 hari sekurang-kurangnya 1jam....ada masa ke..tapi yang nyatanya setelah aku bertarung ngn Tok Parut ni, aku dah boleh keluar kan Harta pusaka alam ghaib InsyaAllah...walaupun tak banyak..seminggu mungkin sekali je kut boleh keluarkan barang..sebab aku stiap malam sibuk mengubat orang..siang pulak kena cari nafkah....


Perhatikan keris tu,Luk berapa entah..aku bukan tahu pasal keris ni...badan naga di atas keris tu terdiri dari besi kuning..di pemegang keris tu ada ditatah belian orang dulu-dulu....

Syukur Alhamdulillah...rezki datang bergolek

Aku tanya tok Parut, mana emas lama kata nak bagi...dia kata lawan tak smpai 5minit..tu je la dapat..hehe ni yang bertambah semangat aku nak berlawan lagi ni..ingat kalu takda hal ,malam ni aku nak bertempur lagi jap la..tapi sebelum bertempur aku nak pump tenaga jurus aku dulu....

5 comments:

Anonymous said...

aslkm, bile bace kisah ni..smpi kt puting beling dgn halilintar tu...terigt pengalaman ikt sorg sahabat mengubat, saya bukan la pandai pun cume folo sbb die dah byk tolg kasi "clear" kt badan, mlm tu tgh die buka jurus, saya tgh pejam mata sbb letih, tp masih sedar, waktu tu dlm keadaan mate tutup saye nmpk sekeliling bumi begegar mcm gempa bumi, boleh tok jelaskan mcm mane saye boleh ternampak sume tu?? smpi hari ni saye masih dok heran. time kasih.

pixelscreative said...

Assalmaualaikum ..cerita pasal terik tarik dari alam ghaib nie saya pernah ada penglaman dan lihat sendiri pada masa tu saya jadi confius camner barang tu leh sampai. masatu member tu tarik batu cincin.skarang dia leh tarik macam macam bender pelik pelik macam keris panjang, pendek, cicin dan macam macam lagi. kekadang terfikir jugak, tak per ker main tarik tarik nie, banyak kawan kawan saya yang tarik diorang kata harta keturunan nenek moyang dudululah, saya buat-buat faham sebab ilmu pun tak seberapa, so diam diam jer lah....keristu kalo tak silap saya mungkin lok5, dan tgk cara buatan pada hulu bukan berasal daripada semenanjung maksudnya cara buatan tu lebih mirib macam belah belah indonesia dan mungkin dari jawa. tok asal maner ?

mabma79 said...

saya masa dulu2 pernah ikut org menarik..dalam taun 1996 kot lebih kurang..masa form 5...selalu datang mimpi org bagi benda...tapi tak penah dapat pun..huhuhubermula mimpi la saya ikut join org menarik...

sekarang nak belajar..tapi sape akan mengajarkannyer kannn...

mabma79@yahoo.com

arif smart said...

slm, saya nak tahu bagaimana nak mengguna teknik cam tuan ni, saya ada mempunyai qadam, wslm,

arif smart said...

slm tuan, saya nak belajar ilmu seperti ini, saya ada mempunyai qadam, dan saya ingin nak mancari seorang guru, ini soalan saya tuan, wslm,

Related Posts with Thumbnails