Sunday, December 19, 2010

Memulangkan Sihir

Salam...

Sihir umpama asap hitam yg hidup yang melingkari mangsanya...sedia maklum apabila sihir dikenakan pada sesorang, Jin2 sihir mula akan datang ketempat or mangsa yang dituju..

Ada jin sihir santau, sihir lumpuh, sihir ketumbuhan,mcm2 jenis sihir...ini semua bergantung pada jenis jin yang datang...

Tapi berbeza dengan sihir puja (mcm voodoo la ni )..ini tidak melibatkan jin...( sihir jenis ni agak tinggi dan bahaya..

Ada jenis puja roh or semangat orang mati..ini mainan sihir kubur...yang datang menganggu adalah semangat jahat orang mati..agak susah nak diubati juagk...dari jenis ni la orang buat minyak dagu..


Sihir akan datang apabila Tok Moh mula membaca mentera semerah padi or jampi serapahnya...

Sihir akan mula masuk belah petang masuk waktu asar..ketika tu kita raasa mengantuk yg teramat sgt..hati2 la ,pada masa tu sihir perlahan2 akan masuk...Nabi dah pesan jangan tido waktu asar...time ni SYAITAN pun mula mengganas..

Berbalik pada tajuk diatas..bagi orang yg selalu menjadi mangsa sihir(macam den la)..ada kaedah utk memulangkan sihir pada yang menghantar..tapi jgn pulangkan pada bomoh,tak best sebab bomoh terel ,kang leceh nak berlawan ngn diorang...paling syok kita pulangkan pada pengupah..biar diorang blur2 sapa yang mandrem diorang..hehhe

ada banyak kaedah...

Baca yasin pun boleh...just mohon Ya Allah berkat yasin ini,aku pindahkan sihir yang dikenakan pada aku dipulangkan pada pengupah tak kira laki mahupun perempuan..

Or tarik nafas baca innalillahwainalillah hi rojiun..jadikan amalan harian 9kali minumum setiap hari..paling bagus 40kali selama 40 hari...kenapa 40 hari..nanti den terangkan...dengan amalan ni,automatik semua sihir yg dituju pulang ke pengupah insyAllah

Tapi sendiri mau ingat ha...solat kena jaga,zina jangan sekali...insyAllah mudah dimakbulkan

12 comments:

nubuwuah said...

salam tuan...

ibu saya meninggal setelah berulangkali disihir...kemudian ayah pulak kena selama beberapa bulan tak boleh makan... ipar pun terkena dah lebih setahun...sekarang ibu mertua sakit busung semenjak Syawal...

saya sekarng cuba mencari penawar... mohon izin mengunakan ilmu memulangkan sihir..terima kasih..moga tuan sentiasa dirahmati Illahi..amin

Nur said...

Assalammualaikum....

terima kasih atas pencerahan tok....
tapi klu sihir tu dah dipulangkan pada pengupah dan kemudian pengupah tambah dendam dia kenakan sihir balik susah juga kan tok...

Tok Said said...

Nubuwah,kalu kes dah berat ,hentam dgn bata,buat hari2,sehingga dapat mimpi berhenti,selagi tak dapat mimpi buat 40" hari bturut...

Tok Said said...

Salam nur,..

Sbab tu kita pulangkan pd pengupahnya je,biar dia kena,dia takkan tahu sapa yg buat

Nubuwuah said...

salam..

hmm.. pakai bata itu saya kurang arif..

Anonymous said...

Salam Tok Said...saya Yunus dr kl...saya baru jumpa blog tok ni...teringin sgt nak jumpa tok...boleh tok bg alamat or contact number tok? Masalah saya agak peribadi tok...dah lebih 10th mcari jwpan tp hampa je...saya amat berharap dpt jumpa tok...mudahan dgn izin ALLAH dpt jawapan melalui tok. Tq tok...tq juga pd sume pembaca kt sini. Salam.

linzamir said...

assalamualaikum..tok..tunang saya ni dah lame kene santau dari boyfriend dia dulu..saya dah bawak dia g berubat kuar kn jin tu..tp jin tu masuk balik..kata ustaz tu dlm rumah dia penuh dgn jin2 jahat..sekarang famili dia pn dh macam kene sihir sebab sume famili dia x suke dia dlm rumah tu..buat ni salah sume nye salah..mcamane nak buat 2.

Shihab Rahim said...

nubuwuah...bacekan surah yasiin sebanyak 40kali kepada pesakit..insyaallah selamat pesakit tersebut..(ingin berkongsi ilmu dan menimbe ilmu)

ikhmal_ok said...

mohon amal tuan

Azalea said...

Assalamualaikum,

Saya nak tanya kalau sy disihirkan (berdasar cakpa pengamal perubatan eg. Darul Shifa), boleh ke saya tahu sapa pengirimnya?

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Saya nak tanya kalau sy disihirkan (berdasar cakpa pengamal perubatan eg. Darul Shifa), boleh ke saya tahu sapa pengirimnya?

ibn hasan said...

Jdhdh

Related Posts with Thumbnails