Monday, June 28, 2010

Puaka Makan Darah

Kes puaka or jembalang hisap or makan darah ni dah banyak aku jumpa,cuma ada 2 kes yg berat...1 kes perempuan,n 1 jantan..
yang jantan ni,darah dlm badan dia smua darah org,apa taknya setiap 2bulan dia terpaksa dimasukan ke hospital sbb kena tambah darah baru,smpai je masa 2bulan,kencing dia smua keluar darah..badan dia akan menyusut..dah menderita lebih kurang 10thn..
nak jadikan kisah,dia pun datang kerumah aku..aku tgk adalah gangguan dlm jasad dia..yg masalahnya,dlm badan dia ada berpuluh-puluh jembalang yg menghuni jasad dia..kesian aku,pakcik ni kuat jugak solat kat masjid n dgr majlis-majlis agama..so dia pun becerita masalah dia kat ustz masjid tu,n ustaz tu la yg kenalkan dia pada aku..
aku tarik sekor demi sekor,last2 tak daya aku nak tarik dah,banyak sgt..semua jinis syaitan dah,bukan jin lagi (JIN masih lagi booleh peluk islam,Syaitan ni dah jadi wali iblis)...aku pun cari punca dia,selalunya kalau banyak mcm ni mestilah ada chief dia,kalau tak takkan la banyak sgt..
akhirnya ketua dia pun sampai,masyAllah,subhanallah..besar nak mampos,ganas pun nak mampos...'aku akan menghancurkan sapa saja yg mengganggu aku'suspen aku dgr dia warning aku,aku pun tanya la,apasal duk makan darah org tua ni,sian dia..ini upah dia buat kerja dulu jawap si puaka,oh ini mesti kes dukun buat perjanjian kat puaka ni...dukun tu janji kalau siap kerja dapat darah org ni...hantu jembalang punya tok dukun..tak pasal2 pakcik ni jadi korban..
aku malas nak lawan puaka-puaka kuat macm ni,leceh,takda kesudahan..anak buah dia ramai..aku ajak dia berbincang...mcm mana caranya supaya dia lepas kan pakcik ni.."darah dia belum habis aku makan,kalau dah habis aku pergi",gilo apo si puaka ni,kalau darah habis tandonya mati la,gumam aku dlm hati..mangkuk tingkat punya puaka..bincang punya bincang akhirnya dapat persetujuan,,dia nak ganti tubuh..puas aku duk pikir nak bagi tubuh sapa pulak ni..aku pun scan,sapa la yg dlm malaysia banyak darah n jahat..hehhheeee....si tuk dukun laknat,si puaka pun setuju,lantaklah hai,org kapir..jahat pulak tu
selepas 2 bulan pakcik yg sama dtg lagi,dia kata nak mati ubat,darah dah ok,kencing dah ok..aku kata mana ada mati ubat,takpalah layan je la,bacakan doa kat air n limau dia..dalam hati aku duk pikir..kalau pakcik ni dah elok..si kapir laknat tu,menjawabbbbbbblaaaaaa,10 thn beb pakcik tu menderita

1 comment:

Lea said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts with Thumbnails