Wednesday, March 2, 2011

Scan sihir,saka,jin,hantu

Bagi sesiapa yang ingin scan rumah, diri or sebagainya emailkan gambar orang yang hendak di scan or rumah....

Email kat bentengjiwa@yahoo.com

Takyah pening pasal duit, aku scankan free aje..

Yang sebelum-sebelum ni yang aku telah scan n nak buat bayaran tak perlulah buat,sebab tu bila korang mintak no acc aku taknak bagi...

Biar Allah je bayar....

Lepas aku dah scan pandai-pandaila pergi berubat k..

Ramai pulak yang email ..takpa aku scan kerana Allah..insyallah

Byk yg tnya soalan nak gambar mcm mana n sihir jenis apa

1-gambar muka pun dah cutup
2-kalu rumah just tunjuk gambar ruang tamu or pintu hadapan
3-aku cuma Bantu scan,cara merawat aku takdapat nak terangkan dlm email
4-kalu jawapan aku sihir puja maksudnya patung or gambar
5-kalu sihir org mati maksudnya puja barang2 kubur or minyak dagu

Kebanyakan sihir org mati ramai yang tak mampu kesan kerana sihir ni bersifat lembut tap kesan dia masyAllah..kadang2 akupun tak mampu nak kesan melalui gambar..sihir jenis ni agar susah nak buang..

Dan terakhir sekali,aku tak buat rawatan jarak jauh kecuali pada pesakit yang dah kenal ngn aku,itupun tgk sakit kes apa

6-

12 comments:

Anonymous said...

pakcik. ..
sye nak cuba. ..saye takut lrr dengan kata nenek saya. .dye kata saya ada penjaga dari arwah atok belah ayah saya.. :'(
saya nak sangat pakcik scan kan.. .saya risau...nanti saya email gmbar saya kat pakcik..

Anonymous said...

wah... ini sangat bagus tok.. ini lah yg saya cari² selama ini.. Terima kasih tok. Semoga tok drahmati tuhan..

Anonymous said...

terima kasih..

-Lorsa-

Hampeh said...

biasa nak gambar muka ker, separuh badan ker atau penuh satu badan....

asrulfnd said...

Alhamdulillah..moga2 Allah berkati usaha tok...

isihati.org said...

Terima kasih tok.. alamat tok saya dah letak kat website saya :D

Nur said...

Alhamdulillah, bagus sungguh usaha Tok nie... Semoga Tok Said sentiasa dilindungi dan diberkati oleh Allah SWT... Amin

affendi said...

assaamualaikum w.b.t.

mohon tok tolong scan saya....saya sudah hantar keemail tok...rasa berat sangat dada saya mohon jasa baik tok ...

wasalam

farhan said...

tok..boleh tolong scan saya skali.nanti email.rasa mcm ada gangguan je dlm badan..kdg2 berdebar2 je rasa.dan mudah terkejut.

farhan said...

tok boleh tolong scan saya..nanti saya hntr email..rasa mcm ada gangguan dlm bdn.selalu jgk dada berdebar2 jika kat satu2 tmpt.dan mudah terkejut jika ada bunyi2 mrngejut..

edy mall said...

saya msj x de riply pun , email pun x de riply... apa da...

edy mall said...

saya msj x de riply.. email pun x de jawapan...kecewa...

Related Posts with Thumbnails