Wednesday, March 30, 2011

Angkara Jin - Susah tido

lama dah tak update

ramai bebenar yang duk email suruh scan diri...

maaf bagi yang mintak ubatkan cara jarak jauh..aku tak buat dari jarak jauh..tak cukup ilmu lagi ..nanti bila aku dah jadi super-man barula aku iklan jarak jauh kay...

bukan xnak buat ,cuma adab berubat, tuan diri la perlu datang..

sama jugak yang nak ijazah jarak jauh..aku tak buat jugak..bukan apa, aku nak la jugak jumpa orang yang nak dikongsi kan ilmu Allah yang ada kat aku ni..kang semberono je bagi, orang salah bawak, aku jugak yang kena menjawab.berbalik pada tajuk diatas...

Napa susah tido?

sapa yang susah tido tu bwk2 la pg berubat..takda maknanya INSOMNIA tu de.badan dah letih nak mampos pun tak leh tido apahal...

sebonarnyo dalam badan dah bersarang jin..bukanya insomnia..kadang2 dah nak subuh baru tertido..kadang2 3-4 pagi terperanjat tersedar..tu semua ada gangguan..

kenapa kalau ada jin susah tido..

sebabnya senang..jin mana tido malam, diaorang tidor siang..dunia diorang terbalik ngn kita..malam diorang berjaga,kita pulak siang berjaga ...so diorang ( jin ) dah penat tido siang,so mlm diorang berjaga la..

so otomatik la ,sapa2 yang ada jin susah tido mlm..kadang2 kena layan je tgk tv tu sampai mengantuk baru lah leh lelap..kalu suka2 je nak baring tido teramatla payahnya..

4 comments:

Al-SeNawangi said...

Sifu bila nak update cerita2 lain...bukan den je ramai follower lain pun tertunggu2 jgak...semoga sifu dan sahabt2 lain dirahmati olah Allah hendaknya:)

Acid Voice said...

ye ke....dh lama saya susah tido ....klu tido awal pun kul 2 3 pagi dh sedar....

Anonymous said...

aha.. sy de masalah camni. kadang2 kalau tidur, mata sy skan terbuka selang 1 atau 2 jam. tp selalunya, hampir subuh baru sy tertidur.

Dr Lee said...

Dulu saya ada masalah ni. Hampir dikatakan setiap malam. Susah nak tidur. Masa tu tingkatan empat. Esok pagi kena sekolah kepala ting tong.

Sampai kena sebat ngan batang penyapu. Aku pun tak taw kenapa mak aku pi sebat aku ngn penyapu. Hehe.

Related Posts with Thumbnails