Monday, February 14, 2011

JIN Kafir LAKHNAT


Ini ada 1 kisah menarik ..saja aku bagi tajuk Jin lakhnat..setan punya Jin kafir..bagi sesapa yang takut ngn jin, or seram ngn jin, or tunduk ngn jin..korang renung2 la cerita aku ni...

Ada 1 family datang berjumpa aku, entah sapa yang rekemen dia jumpa aku entah...lantaklah la ai,aku pun tak pernah tahu..keluarga ni semua keluarga orang alim,kuat agama,taat perintah Allah..yang isteri berjilbab..yang lelaki mengamalkan sunnah...adiknya Guru Tahfiz...

Cerito ni panjang...den malas botol nak menulis ni, tapi takpolah..bagi tujuan renunagn dan manfaat sesama islam den toruskan jugak walaupun jari2 den sakit semula..

Al kisah..ceritanya bermula sebelum mereka kahwin..skrang dah 4-5 anak..kes yang tak pernah2 settle walaupun telah bertapa di gunung Jerai (heheh lawok ajo tu )

Setiap malam si isteri akan dirogol oleh Jin Lakhnat ni...kalu tido mengiring dia akan masukkan ikut jalan belakang ( sebenarnya ini bukanlah kes pertama aku jumpa isteri orang kena rogol ngn jin,banyak kali dah)..Hampir setiap malam dia akan kena rogol..dan kadang2 dia mimpi di susukan anak dia yang hitam mcm hantu, kadang2 dia nampak budak2 kecik datang pada dia dgn rambut panjang mengurai dtg mcm anak dtg kat mak...kesiannnn pompuan ni..

Jadi suami dia ni dapat satu risalah,iklanla ni,sorang ustazah yang pandai berubat..boleh berkomunikasi dgn bangsa jin..so di jadikan cerita mereka pun pg jumpa ustazah ni...

lantas si ustazah berkomunikasi secara batin dgn Jin Lakhnat...memujuk jangan menganggu keluarga ni lagi, jangn la rogol pompuan ni lagi...tapi si anjing Jin ni bg syarat. bukan nak kkan darah, or semelih kambing , or pulut kuning (sesapa yang dah buat benda ni semua atas kehendak jin aku mintak korang bertaubatla,ini dah kes syirik,aku pernah jumpa sorang mamat yang bangga dengan keris nya..keris dia boleh terapungkan dia dari tanah...nak tau apa dia bagi, dia semelih merpati putih...tujuan buat korban,ddaging merpati dia makan..BANGANG nak mampos..itu syirik besar..KORBAN hanya untuk ALLAH..si BANGANG ni pg korban untuk Jin..orang ISLAM pulak tu, pg tunduk ngn Jin buat apa )

Jadi bersambung balik dgn kisah Jin Lakhnat ni..syaratnya adalah kena Khatam Al quran 11 kali, or pg Haji 3 kali ,or apatah..aku pun lupa...

so si ustazah ni dgn bersungguh-sungguh suruh tunaikan salah satu..terlalu berat lah si syarat JIN lakhnat ni...MUNGKIN GAGAH PERKASA JIN NI...

Maka disebabkan si pesakit ni mengandung 7bulan,ustzah tu suruh bersabar kerana ketika keadaan ni,tak boleh nak ubatkan,cuma kena bagi minum air je ..air yang di baca Yasssin 99kali..so setiap kali bagi je pesakit ni minum,Jin Lakhnat ni yg duk dlm badan pompuan ni akan meronta-ronta..histeria...tapi berita baiknya Jin tetap ada lagi...

Maka semua kisah ni dikabarkan pada aku..berdenyut-denyutlah darah aku ni..membuak-buak kemarahan aku...otak aku pun berpusing...
satu yang aku marah sebab sedap2 je dia main ngn bini orang setiap malam
2 nya--aku marah ngn ustazah sengal tu..apa punya bangang..apa nak buang sekor Jin kena khatam 11 kali quran ke..bahlul...

Al quran tu diturunkan utk 7petala langit dan 7 petala bumi,palnet -planet, isi alam...sial punya Jin,bodoh punya ustazah..kalu kita turutkan Jin tu punya syarat kena baca 11kali khatam kan ke tiggi darjat Jin tu...dan tak semena-mena kita merendahkan Alquran serendah-rendahnya...ini yg buat aku marah....

Terus aku jadi marah..aku cakap kat bapak pesakit tu(masa tu pesakit belum dtg,bapak dia je dtg) bawak anak abang jumpa saya (yang kena rogol tu la) ,bukan 11 kali khatam,1 ayat quran pun sy taknak guna,sy nak hina Jin kafir lakhnat ni abis2an...jangan kata 11kali khatam..hatta Bismillah pun Jin ni tak mampu tanggung tegas aku..ustazah tu pulak suruh dia luncut gelran ustazah tu..sia2...buat malu nama ustazah

Aku nak tibai Jin ni cukup2 cakap aku,,,aku taknak pakai ayat Allah,aku nak lipat dia cukup2,sebab bagi aku,ayat Allah tinggi tak terkata hebatnya..sebenarnya mmg aku selalu ngubat pakat ayat...dapat pahala serta meniggikan darjat dan tunaikan hak Alquran..kerana menurut ulamak Hak alquran tu ...sekurang-kurangnya satu hari kita kena baca 100 ayat.....Guru tahfiz yang datang mlm tu pun mengangguk-nganguk..dia ckp sebab tu la dia cari ustaz lain,dia kata takkan la nak baca alquran semata-mata kerana jin...11kali pulak tu...bila aku dgr guru tahfiz bercakap aku pun tunduk dah rendahkan suara sikit..ye la ..ni dah pasti Ahli Syurga..seluruh ISI al quran dalam hatinya..boleh pilih 10orang masuk ke dalam syurga lagi...setinggi-tinggi drjat manusia ni...Tahfiz..hanya yang Allah pilih je dapat jadi Tahfiz ni...

aku cakap lagi bawak je pesakit tu nanti..kalu dia histeria depan aku, mmg dia mendapat la pukulan maut Gaban Malam tu...

So hari yang ditunggu pun tiba...ayah pesakit datang dengan seluruh keluarganya....

Jasbah Perang aku pun naik..siap ko Jin Lakhnat...aku pun mula scan..risik-risik dalam badan setiap orang...mak aiiii..banyaknya Jin kat diorang ni..cakap sekor je..ni dah kira berpuak-puak ni...satu clan yag turun...takpa...aku nak cari king dia kejap..king yang bertanggung jawab terhadap semua ni..mano ko ye..mano kau yang nak 11kali khatam tu..bedebah betul....cari punya cari..haaaa....ni kau......

6 comments:

Anonymous said...

la,, mane sambungannyer...??? tak sabor den nak baco ni,,, kekekeke... lahanat punya jin..

tokQalbu said...

sambung lagi tuan...part 2 mesti lagi menarik

tokQalbu said...

Part 2 cerita ni tak sabar nak baca:)goram raso eh...

eddy632 said...

kasi sula macam satay jer tok said....bagi rata kampung depa tu...

Tok Said said...

Sabo yo, ponek la tulis sekali harung

isihati.org said...

Tuan, den mintak izin lotak laman blog tuan kek website den... den tak soba nak menanti episod seterusnya

Related Posts with Thumbnails