Monday, February 13, 2012

Khadam Pendamping

dengan nama Allah yang maha pemurah dan penyanyang

Khadam istilah bagi ilmu-ilmuan dari zaman dahulu hinggala la ni..

apa maksud khadam pendamping..

maksudnya bawak masalahla...

apa kejadahnya kita nak pakai khadam pendamping ni?

Khadam ni melibatkan Jin, sama ada jin islam or kafir, yang paling masalah adalah

jin kafir...

khadam yang melibatkan binatang seperti harimau, ular lagila bermasalah..

kitalah Manusia yang terbaik ciptaannya..Moyang kita Adam diberi penghormatan yg

tinggi sehingga Allah swt memeritahkan malaikat sujud kepadanya tanda

penghormatan

So persoalanya...sekiranya begitu tinggi sekali darjat manusia perlu ke kita

berdamping? perluke kitta bergantung kepada Jin? perlu ke kita bergantung kepada

Makhluk? perlu ke kita tunduk, takut, pada jin2 dan hantu ni? hang jawab sendiri la

Masalah BESAR pada kita yang kononya berilmu tinggi, boleh mengubat, boleh hilang,

boleh tembus mata, boleh mudah dapatkan rezki,manusia hormat padanya,digeruni,

dikasihi tetapi semua kebolehan ni datangnya dari jin dan syaitan..INSAFLAH

Bukankah semuanya itu boleh didapati daripada ALLAH swt..memang di akui, untuk dapat

daripada AllaH Perlu amalan, perlu zikir, perlu puasa, perlu mujahadah..tapi pokonya

semua tu kan mudah..mmg lagi mudah kalu mintak pada Jin, letak je telur sebutir kat

luar,seru hantu raya, kojap jo sampai kan..tapi tu kan syirik kepda Allah swt

Aku nak nasihat sikit, pada orang2 yang berilmu, bergantung lah pada Allah swt

semata2..andai kata tanpa pendamping kita tidak mampu berubat, kita hilang

keistimewaan, itu tandanya bukan kita yg berilmu..pendamping kita yang berilmu..kita

sebenarnya hampas, kosong, mengharap pada mereka semata2...

Perbezaan pendamping dan berkawan dengan makhluk sana ada bezanya...

Pendamping memerlukan upah seperti kemeyan, bersayarat, berbaju hitam, berbaju

kuning semasa mengubat or memakai keris , barang2 hikmat mentera dan

sebagainya...ini adalah ilmuan yang bermasalah..


Manakala berkawan..kawan lah, tanpa syarat, kawan semata2 kerana Allah swt..hormati

mereka kerana mereka juga makhluk ALLAH..cuma jgn taksub dan takut pada

mereka..takut hanya pada Allah..

Aku tahu ramai perawat di luar sana pakai pendamping, ada yang berkopiah lagaknya,

tetapi bergantung pada pendampignya..dari duk baca mentera baik kita membacaa ayat

suci..mungkin pakai mentera tak payah solat kut, lagi mudah ya tak...

aku ada beberapa kali terjumpa, mengakui yang dia mempunyai saka dan pendamping,

tapi tak nak buang..katanya takut nanti orang sihir, orang aniya takda sapa nak

tolong, masalahnya orang2 ni semayang 5 waktu cukup...tapi masih bergantung ngn jin

pendamping..subhanalaahh,nauzubilah...

Aku pun tak ingat berapa ramai dah yang panggil aku tolong buangkan saka ayah2 ,tok2

mereka yang terlantar bertahun2 susah nak meninggal...selang 2-3 hari buang, barulah

mereka meninggal...takkanlah kita nak jadi mcm tu kan?

Lagi pelik, ada perawat yang pesan pada aku, kalu ada orng nak buang saka, saka org

tu bagi la kat dia..subhanllah..mengucap panjang aku..

semoga Allah berikan taufik dan Hidayah kepada seluruh hambanya..Aminnnn

5 comments:

Saprol said...

Salam. Saya nih teringin sangat nak menguasai kaedah2 yg kita guna pakai utk buang saka. SCAN, MAKRIFAT etc. atas niat membantu ahli keluarga saya . Camne eh..? Mana nak mula eh?

Anonymous said...

mulakan dengan Bismillah.. :)

Anonymous said...

Camne ek nak pakai khadam? Ade sesape kat sini yg tau mane nak cari khadam?

Anonymous said...

awak pandai buang ? tolong saya .saya x penah minx nak ada benda2 ni. semua dari keturunan ...sy nak buang ...sy xnak ...tapi ada orang kata benda ni x leh buang . cuma boleh beralih kpd keturunan sy yang akan datang . kalau boleh saya nak dia lenyap terus selamanya dari ganggu sy dan semua keturunan sy

sayang khalil said...

Salam.. Sy dh penat dh dgn benda 2 ni sume.. Yg ni pegi yg tu dtg.. Tp sy x pasti ada tak yg keturunan punye.. Tnye mak ayah sy sume x nak ngaku.. Mereka salahkan sy dan diairg kata punca dr sy.. Hmm... Manalah sy tau benda2 ni.Amal apa2pun tak pernah.. Tp sy yg teruk sakit.. Bdn sentiasa sejuk.. Klu ada yg dtg sy halaukan aje balik.. Dh tak larat nak lyn.. Mimpi sy mcm2... Sy mimpi tgh susukan babylah..jatuh dr bgunan tinggi pastu mati..mimpi org hantar ular jadian lah.. Pastu ada suara berbisik sruh baca ayat kursi dn dia kata itulah kekuatqn sy.. Baru2 ni sy mimpi suara tu lg..kali nni dia srh amal kan surah at taubah..lakod ja akum.. Sy kdg x faham dgn diri sy..ada je yg dtg ganggu.. Mcm mana ye. Boleh tlg scan atau tgkkan tak ustaz... Sy dh penat dh.. Aritu afa yg dtg ngaku hantu raya..siap sembang lg.. Huhuu...aduhhh...tlglah..

Related Posts with Thumbnails