Wednesday, May 28, 2014

Jin Masuk Botol


Bismillah

assalamualaikum..

aritu kumpul2 ngn team2 ruhaniah, sembang- sembang pasal ilmu, perkongsian dan sebagainya...

so den pun kongsikan la hantu2 or jin2 mcm mano caronya nak disumbatkan kedalam botol..ye la banyak benar org yg ckp2 mana leh masukkan jin ke dalam botol..apo lak tak leh, udara pun kita leh sumbat dalam belon, udara ada jisim, apatah lagi jin, syaratnya botol tu mesti kedap udara..

Dulu masa aku mula2 belajar tangkap jin dlm botol, aku test masukkan jin tu dlam botol mineral, sbb masatu botol; minerel je yg ada kat situ..

masa tu ada org histeria, kena sihir, aku pun tarik jin tu dari dlam badan org tu, terus aku transfer ke botol  minerel. aku kunci dlm tu..

pesakit tu pun sedar, aku pun sembang2 ngn pesakit, masa tu aku muda lagi, dlm 20an je umur aku..dalam duk sembang2 tu, dia kerasukan lagi...jin yg masuk dlm badan dia tu terus menjerit kat aku  " apsal ko sumbat aku dlm tu tadi ha"...huhhhh...dia ckp dah la menjerit2, korang bayangkan tiba2 je menjerit2, nasib jantung aku tak tercabut...

Sejak dari tu la,. aku buat kesimpulan, botol minerel tak leh, jin leh telepas, mayb ada ruang udara...

-bagi sapa2 nak blaja tangkp jin, marila belajar..jgn ajak aku tangkap Raja Iblis dah la...mampuih aku,iblis pun nak tangkap..jadi SuperSAIYA pun lum mampu berdepan dgn iblis..
jgn cuba2 lawan IBLIS..

Allah minta kita berlindung dari allah dari Iblis, bukan belawan..auzubillahhiminasyaitan ni rajim (aku berlidung dgn Allah,dari syaitan yg di rejam) sbb  kita mmg tak mampu lawan dgn Iblis, Allah telah kurniakan Iblis dgn kejahatan dan ilmu yg cukup tinggi..nasihat aku,,,jgn cuba2 lawan Iblis...berlindunglah dgn Allah

7 comments:

Encik Ket said...

Assalamualaikum. Tok, mcm mane nak hidupkan kuasa batin?


P.R Ruhaniah said...

kena ada kunci eh

mama mia said...

Assalamualaikum sifu..
terima kaseh selama seminggu meluangkan masa untuk saya belajar..
banyak sy dapat syukur alhamdulillah..
Yang paling penting dalam hidup saya semasa lepas solat, air mata mengalir bila bertawaduk pada Allah... tidak pernah saya rasa begitu damai dalam kalbu.. memang sungguh sungguh mengalir air mata tanpa paksaan.. sungguh asyik bila solat.. saya aplikasikan apa yang sifu ajar...
terima kseh sifu..
semoga Allah merahmati dan memberkati tuan guru Amin.

Anonymous said...

Sambung..

helmiukm said...

salam tok..lamo menyepi

norfaeizah08 said...

tok...

norfaeizah08 said...

tok

Related Posts with Thumbnails