Tuesday, June 1, 2010

sihir tertinggi

ini adalah kes terbesar yang pernah aku hadapi..gila betul punya ngeri kes makcik yang datang jumpa aku mlm 28 may 2010.kes ni aku takkan lupa sampai mati...nauzubillahh
..3 dukun besar mati untuk selesaikan kes ni (yang aku tahu) yang aku tak tahu entah berapa ramai lagi,suami makcik ni juga perawat islam sama-sama datang kerumah aku mlm tu jugak. Salah 1 dari roh dukun yang mati datang mlm tu untuk bagi amaran yang dia telah mati akibat masuk campur..ngeriiiiii
aku sampai sekarang tak boleh nak ingat,kalu aku ingat autamtik perasaan seriaaaaauu sampai...
kejadian berlaku di salah satu kawasan di malaysai...punca kejadian adalah seorang dukun yang mengamalkan ilmu hitam tahaap tertinggi mati dalam keadaan yang susah dan mengerikan.setelah dukun tersebut mati,ketika org2 kampung baca yassin beramai-ramai,mayat dukun tersebut hidup kembali...semua lari bertempiaran..makcik yang aku maksudkan diatas turut ada disitu tapi tak dapat nak lari disebabkan dia mengandung 9bulan...disinilah mulanya punca makcik tersebut menderita..

bersambung


bersambung

2 comments:

Anonymous said...

salam tok.bile sambunganye..?

Sly Haziq said...

Bila sambungannya tok

Related Posts with Thumbnails