Friday, June 18, 2010

Bayi Gugur,Janin Hilang

Banyak yg aku dgr kes janin hilang,bayi hlang dlm kandungan,keguguran bagi ibu2 mengandung..tapi kat post ni aku nak sentuh bab janin hilang or selalu keguguran
1-sekiranya keguguran berunsur misteri,gugur tiba2,takda jatuh or angkat apa2 yg berat,
2-anak dlm kandungan nafas lemah
3-susah mengandung sedangkan semuanya normal
ada beberapa jenis bangsa JIN yg suka makan janin bayi,yg paling kerap adalah bangsa JIN jembalang...jembalang tanah,hutan,paya atau yg sewaktu dgn nya..keje diorang duk dlm badan n maka......
ada banyak kes yg aku jumpa,masalah takdapat anak lepas 2thn kawin,5thn dan tahun-tahun lagila..so ada 1 kes,dimana 1family anak akan gugur masuk 2 bulan,3bulan,4bulan or sbagainya..kesian aku..jadi kali ni isteri dia mengandung lagi..dia takut terjadi perkara yg lepas dimana anak dia mati masa umur 6bulan dlm perut..
aku pun scan..rupanya aada jembalang paya yg duk hisap darah anak dia..bedebah punya jembalang..alhamdulillah,seleps wife dia pulih,dia bwk smua ahli keluarga datg jumpa aku yg mempunyai masalah ygsama,aku pun hairan kenapa..kenapa semua dpt jembalang yg sama..la rupa2nya umah dia tinggal memang kawasan si jembalang ni..bangsa jembalang ni mmg degil,payah nak buang,terlalu banayk,kena musnahkan 1kampung dia or pindahkan,kadang2 diorng bukan pedulikpun anakcucu dia aku tangkap,mmg bangsa takda perasaan la dikatakan..
baru ni berita dia ckp ngn aku kakak dia dah mengandung balik,last mengandung 2thn lepas,lepas tu dah tak lekat..
aku nak pesan pada semua saudara aku sesama agama..jgn butakan hati,tutupkan minda berkenaan masalah-masalah mistik ni..aku benci bila dgr org ckp tak pcaya benda2 ni semua..semua nak kena beri jawapan saintifik,selalunya org yg takk percaya mistik ni la akan kena teruk..belanja bepuluh2 ribu,masalah tak penah selesai..ikhtiarla cara lain..aku kesian jenis2 org macm ni..buat operationla,itu la,inila,padahal masalah dtg pasal sekor jin je,bukan susah sgt pun,cuma perlu jumpa org yg AHLI la...

No comments:

Related Posts with Thumbnails