Tuesday, June 15, 2010

Sakit misteri

andai kata kita tiba2 dirundung penyakit yg tidak dapat diubati or trace oleh doktor,itu confirm takda lain,jin punya kojeee,depa jin ni mmg suka kasi org sakit..
ada kes,1 pesakit dtg jumpa aku,hospital trace kata jantung belubang,asalnya dia pergi ke hospital sbb sesak nafas,so hospital ckp jntung belubang,n diarahkan pergi ke IJN
Nak dijadikan cerita,diapun dtg jumpa ngn aku,ngn seluruh family sekali,aku rawat sorang2 n tiba giliran dia..lepas aku renung dalam2,aku ckp dia takda penyakit jantung belubang,tapi JIN la punya koje..
aku buang jin dia,1 pegi..1 masuk baru..10buang..10 masuk baru..jam dah menunjuk 3 pagi,pesakit makin semput mcm nak putus nafas..aku menung jauhhhh...ni kali pertama aku jumpa kes mcm ni pada pompuan yg tak keja..selalunya bisnes man je kena mcm ni...
aku zikir dlm hati,mohon Allah beri petunjuk..lamaaaaa...pammm..aku dapat jawapan..cilaka,ini ada dukun duk tgk apa aku buat,dia duk top up jin dia bila aku buang jin dlm badan pesakit ni...
aku tanya pesakit ni..ada penah pg berubat mana2 tak?dia jawab takda,cuma pergi urut badan je..aku pun diam,dlm hati mestila dia jumpa tukang urut perempuan...
akupun pun buat "pemohonan",terus berkomunikasi ngn tok dukun,selidik punya selidik rupanya dia mengaku dia ubatkan pesakit aku tu,tapi dukun ni jantan,aku tanya balik pesakit aku berurut ngn sapa,ngn ustaz dia,aiyoo,await pg urut ngn jantan (cilako punya dukun)untung la badan,aku tanya lagi,urut kat mana?dia pun cakap urut seluruh badan...pehhh..ada manyak jahat la ini dukun..
aku tanya dukun balik,napa ko hantar jin2 baru ni kat pompuan ni,dio jawab pompuan ni lama dah tak dtg berurut dgn dia,so poket kosong la,passion tak datg2...cilako punya tok dukun..hang jaga..
bila dah tahu punca,selesaila semuanya..aku dgr lepas semingu tu pesakit bagi tau,dia pergi IJN,doktor ckp jantung dia dah ok...

2 comments:

nizam said...

salam saudara...saya ada mengalami penyakit..saya tak tau samaada ini pentyakit atau saka..umur saya 34 tahun..masih membujang..saya dh bnyk alami mimpi pelik2 sepanjang hidup sya,rezeki saya sempit,duit tak pernah cukup,,nak kawin x jadi..bila kawan ngn sorng pompuan..mesti putus di tengah jalan..

Mata kiri saya sering bergerak2(kening)..bila bergerak2 pasti dan memang pasti akan berlaku malapetaka atau masalah dalam kehidupan seharian saya..saya jadi takut nak hadapi hari esok bila benda ni terjadi..dh byk kali saya nak bunuh diri..tolong saya saudara..beri saya sesuatu yg bole baiki semua ni..

baru baru ni saya ada berbual dengan seornag yg pandai ilmu ghaib ni..dia beritau saya yang sya ada saka..tapi tak tau dari mana dtgnye(munkin dari keturunan bapa saya)..belum saya cerita penuh dia dh ceritakan semuannya..

di muka sebelah kanan saya ada tanda HITAM seakan lebam yg besar..memang nyata nampaknye tanda tu..saya dpat tanda tu semasa saya berumur belasan tahun...

harap saudara boleh tolong saya..

salam..

Tok Said said...

sekiranya inginkan saya tolong,u kena emailkan saya nama penuh,nama ibu,serta gambar

Related Posts with Thumbnails