Thursday, August 26, 2010

Kursus Asas Rawatan Peringkat 1

Disebabkan beratus-ratus email aku terima dari pembaca dan pesakit untuk tujuan

pengijazahan ilmu dan asas perubatan,maka insyAllah kita akan jalankan satu kursus

asas rawatan dan pengijazahAn amalan-amalan ayat bagi tujuan pendinding dan

rawatan....

Maaf bagi email yang tak dapat aku nak jawab, selain dari membantu orang yang sakit

disihir (insyAllah), aku juga ada banyak tugasan lain yang Allah tugaskan pada aku,


Bagi tujuan Kursus yang akan diadakan selepas Puasa nanti, diharap bakal peserta

persiapkan diri dengan menghafal surah-surah yang akan aku paparkan di sini..

Bagi sesiapa yang ingin membuang Ilmu dampingan yang tanpa disedari terambil, sila

bawak sekali 10 biji limau purut..

Mungkin kita akan habiskan masa sehari semalam bagi tujuan ini..dan hari kedua bagi

tujuan membuang ilmu-ilmu dampingan dan sihir..

Aku juga galakkan bagi sesiapa yang telah sakit bertahun-tahun lamanya dan telah

berjuma perawat sana sini hadir bagi pengijazahan..mungkin dengan amalan-amalan ayat

yang diberi ,kita akan pulih sendiri dengan izin Allah..


Pengijazahan secara bersalam amatlah penting kerana..

1-Boleh tengok sama ada amalan yang diberi boleh masuk/sesuai or tidak

2-Melihat kalau2 ada gangguan pada penerima ijazah

3-Membuka laluan lam jallah tubuh

6 comments:

akusorang1 said...

t''kasih byk2 atas usaha tok ni,Allah saje yg mampu m'balasnya..insyaAllah.pjg umur,murah rezki..saya akn turut serta..

riduan & ashreen said...

syukur alhamdulillah....

sy register ni tok...kalau bleh, tarikh tok maklum awal,snang nk apply cuti....

apa pun smoga Allah swt pelihara keselamatan tok sekeluarga..

jibrail said...

saya on tuk,spare 3 seat utk saya n geng

Anonymous said...

masuk namo den skali yooo..dah lama menanti saat ini..akhirnya tiba jugaa

jebat said...

salam tok..mtk tok tlg jelaskan psl kursus tu..ramai tanye tntg yuran pendaftaran brpe rm? Brpe hari..kat tempat tu ada tmpt makan ke? tok gtau yo..aku leh tlg bila tok perlukan ok..Alhamdulillah berkembang lah ilmu kurniaan Allah.

Kalures said...

assalamualaikum tok...

Masih ada lagi ke kursus ni..?
Saya beru terjumpa blog tok nihh..

Terima kasih

Related Posts with Thumbnails